Jak ktoś nie ma odrobiny orientacji w fizyce, technice, mechanice
to niczego nie zauważy - że to humbug i zbiór bzdur;
przykre, żałosne- gdyż NIAR jawił się i przedstawiał jako kompetentny , ekspercki etc
dopiero po owocach można ich poznać...
analiza zderzenia drzwi 2L z ziemią nie była przedmiotem Umowy.
Z Umowy:
b. Numeryczną analizę zderzenia poszczególnych części struktury samolotu z
obiektami naziemnymi;
c. Analiza numeryczna zderzenia samolotu z ziemią; oraz
d. Ocenę bezpieczeństwa pasażerów
Ktoś im podrzucił to kukułcze jajo
- bo jeśli analiza zderzenia poszczególnych części to dlaczego tylko drzwi 2L ?
- dlaczego tylko te drzwi ? przecież drzwi w Tu-154 jest znacznie więcej
- dlaczego niby wbiły się tylko te a inne nie..?
a nie np.drzwi wbitych od zewnątrz w burtę Tu-154; ciekawa była by symulacja - jak do tego mogło dojść...
(cytowane za : Nieznikneło- strona Zespołu dra Laska)
- Zresztą, żadnej analizy wbicia drzwi 2L nie przeprowadzono
- oszacowano tylko wielkość siły i to absurdalnie błędnie !!! ( o czym niżej)
jaka rzekomo mogła wcisnąć drzwi w glebę.
- Nawet można się domyśleć , KTO wcisnął im to kukułcze jajo
-
tak, to profesor z Universytetu w Toronto, który własna awionetką latał do dra Olivairesa by go manipulować;
sam o tym lataniu do NIAR pisał na Salonie.
- No wiec co konkretnie wykonał NIAR w kwestii wbicia drzwi:
W oparciu o analizę przeprowadzoną w ramach badania drzwi [ 30 ] i pokazaną na Rys. 4.67,
[30], do wciśnięcia drzwi w grunt po przeniknięciu jej warstwy wierzchniej potrzeba było średnio
siły 25 000 funtów. Z przeprowadzonej analizy wynika, że szacowana siła wywierana przez
samolot wynosi 69 209 lbs, co przekracza wymagane 25 000 lbs. Wskazuje to na możliwość
wbicia drzwi w podłoże ze względu na obciążenia bezwładnościowe i elementy wewnętrzne
konstrukcji przekazujące duże siły. Do bardziej szczegółowej analizy potrzebny byłby bardzo
szczegółowy model gruntu; symulacja pokazuje jednak, że osadzenie drzwi Nr 823 w gruncie jest
wykonalne
Serio ????
to jest oszacowanie siły ???
to jest kpina
siła wywierana przez
samolot wynosi 69 209 lbs,
i jeszcze te 209:)))
żałosne
-przez samolot ???
serio ?
to był w tym momencie samolot
czy kupa fragmentów ?
( jaką siłę i w jakim kierunku wywierał kawałek blachy a jaki kawałek podłużnicy a jaki kawałek fotela a jaki kawałek podłogi itd.itd
pod jakim kątem uderzały, w jakiej kolejności, czy sobie pomagały czy przeszkadzały ? :))
panie doktorze Olivaires oraz inni specjaliści z NIAR
mam dla Was proste ćwiczenia sprawdzające:
- owszem do wbicia gwoździa wystarczy uderzenie ciężkim młotkiem
Ćwiczenie 1
- Wbijcie gwoźdź tym samym młotkiem, ale rozkawałkowanym na 100 fragmentów
( sprawdźcie jaka faktycznie siła jest przekazywana na gwóźdź)
Ćwiczenie 2
- Wykonajcie to samo ćwiczenie ( może być symulacja komputerowa) gdy gwóźdź porusza się dominującym ruchem, postępowym np. z V = 70 m/s jak i porusza się w 3 osiach ( ruch chaotyczny ); przy użyciu młota jak wyżej .
Dotarło ?
wiecie o co chodzi?
rozumiecie jaką bzdurę napisaliście ?
Doktorze Olivaires- nigdy nie wbijał Pan gwoździ młotkiem ???
-nich Pan spróbuje:
w 3 wymiarach wygląda to jeszcze gorzej dla możliwosci wbijania..
***
Oczywiste jest, że NIAR :
a) winien zwrócić całą kasę
b) zapłacić odszkodowanie.
Czy znajdzie się choć 1 ( słownie: JEDEN) dziennikarz ,
który zada stosowne pytania ?
1.RedaktorzeŚwierczek - Pan tak walczy o Prawdę ....
- Proszę pokazać to w TVN i zaprosić do skomentowania profesora Pawła Artymowicza z University of Toronto.
2. TVN i TVP
_ Proszę zaprosić do studia dra Olivaresa z NIAR( połączyć się ze studia)
3.3. TV i TVP
Proszę zaprosić do TVN Prezesa PAN i/lub paru specjalistów z Uczelni z zakresu mechaniki i wytrzymałości materiałow i im ten obrazek pokazać;
niech skomentują...
4. - Podkomisja ..
- kiedy wystąpi o zwrot kasy i o odszkodowanie ?
( komisja odbiorcza: P. A.Macierewicz, W.Binienda nie wyłapała tego !!! )
Zobacz też:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1281346,zwrot-kasy-przez-niar-i-potezne-odszkodowanie-sie-nalezy-dowod
Komentarze