
to są dwie rurki z jednego zdjęcia z zasobów Niezniknelo - dra Laska
-Czy są to części silnika czy samolotu ?
- nawet na oko widać, że nie , choć pierwsza tkwiła w wirniku..
ta rurka ma koniec obrobiony pod kątem ok 30 stopni- fachowo czy też w żargonie technicznym mówi się,
że rurka ma koniec fazowany, ukosowany
- po co to się robi?
...
znany jest tylko jeden powód:
( nie chodzi o walory estetyczne czy też możliwość wbijania( jak koniec dzidy bojowej)
posłuchaj Jasiu majstra i zapisz do zeszytu..
- Jasiu, po co siem takom rurkie ukosuje ?
//? nie wiesz ??
to właśnie zapisz:
- rurkie siem ukosuje, aby można ją było zespawać np. z drugom rurkom
( z podobnie ukosowanym końcem)
Poza tym - ta rurka to nie jest część silnika, gdyż
jest pokryta grubą warstwą tlenków żelaza, wygląda to na .. zgorzelinę,( zendrę ) walcowniczą
czyli warstwę tlenków, która tworzy się w trakcie procesu walcowania czy też innego proces wytwarzania na gorąco
a część silnika nie może być pokryta grubą warstwą tlenków gdyż
po primo: jak wtedy zmierzyć tolerancje wymiarowe ?
po secundo: jak wtedy sprawdzić czy powierzchnia odpowiada wymaganiom , nie ma wad ?
a ta druga rurka ?
zwykła rurka z końcem odciętym prostopadle, wykonana ze zwykłej stali węglowej..
.. w tym przypadku to, że nie jest to część silnika widać wyraźnie gdyż..
.. jest to trzonek jakiejś starej zniszczonej łopatki..
- Ale znając bystrość Komisji Laska
byli by w stanie opisać ją na zdjęciach w materiałach Komisji jako
-zniszczona łopatka wirnika
no bo leży obok wirnika !

...
a tu dwie rurki smoleńskie w całej okazałości:

Jak "eksperci " smoleńscy
gubią się nawet przy temacie rurki
to jak mogą zauważyć błędy w opracowaniu NIAR
który kropnął się o rząd wielkości
w zakresie wartości przeciążeń
w szczególności przeciążeń w Sekcji 5 kadłuba
- czyli najbliższej ogona- na poziomie podłogi
gdzie podali max. 219g
a powinno być max ok. 20 g
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1293622,brak-walidacji-metodologii-niar-przyczyna-ich-bledu-o-rzad-wielkosci-w-raporcie
co całkowicie zmieniłoby wyniki tej symulacji !
i jednoznacznie pokazało,
że narracja MAK/Laska
jest kłamstwem
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka