quwerty quwerty
217
BLOG

Dwie rurki i łopatka na wrakowisku; Wielkanocne lanie "ekspertów" smoleńskich.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

image

to są dwie rurki z jednego zdjęcia z zasobów Niezniknelo  - dra Laska


-Czy są to części  silnika  czy  samolotu ?

- nawet na oko widać, że nie , choć pierwsza tkwiła w wirniku..

ta rurka ma koniec  obrobiony pod kątem ok 30 stopni- fachowo czy też w żargonie technicznym mówi się,

że rurka ma koniec fazowany, ukosowany

- po co to się robi?

...

 znany jest tylko jeden powód:

( nie chodzi o walory estetyczne  czy też możliwość wbijania( jak koniec dzidy bojowej)

posłuchaj Jasiu majstra  i zapisz  do zeszytu..


- Jasiu, po co siem takom rurkie ukosuje ?

//? nie wiesz ??

to właśnie zapisz:

- rurkie siem ukosuje, aby można ją było zespawać np. z drugom rurkom

( z podobnie ukosowanym końcem)


Poza  tym - ta rurka to nie jest część silnika, gdyż

jest pokryta grubą warstwą tlenków żelaza, wygląda to na ..  zgorzelinę,( zendrę ) walcowniczą

czyli  warstwę tlenków, która tworzy się w trakcie procesu walcowania czy też innego proces wytwarzania  na gorąco


 a część silnika nie może być pokryta grubą warstwą tlenków gdyż

po primo:  jak wtedy zmierzyć tolerancje wymiarowe ?

po secundo: jak wtedy sprawdzić czy powierzchnia odpowiada  wymaganiom , nie ma  wad ?


a ta druga rurka ?

 zwykła rurka  z końcem odciętym prostopadle, wykonana ze zwykłej stali węglowej..


.. w tym przypadku to, że nie jest to część silnika widać wyraźnie gdyż..

.. jest to trzonek jakiejś starej zniszczonej łopatki..

- Ale znając bystrość  Komisji Laska

byli by w stanie opisać ją na zdjęciach w materiałach Komisji jako

-zniszczona  łopatka  wirnika

no bo leży obok wirnika !

image

...

a tu  dwie rurki smoleńskie w całej okazałości:

image



Jak "eksperci " smoleńscy

 gubią się nawet przy temacie  rurki


to jak  mogą zauważyć  błędy w opracowaniu NIAR

który kropnął się o rząd wielkości

w zakresie  wartości przeciążeń

 w szczególności przeciążeń w Sekcji 5  kadłuba

- czyli najbliższej ogona-  na poziomie podłogi

 gdzie podali  max. 219g

a powinno być max  ok. 20 g

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1293622,brak-walidacji-metodologii-niar-przyczyna-ich-bledu-o-rzad-wielkosci-w-raporcie


co całkowicie  zmieniłoby wyniki tej symulacji !

i jednoznacznie pokazało, 

że narracja MAK/Laska

jest kłamstwem




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka