quwerty quwerty
96
BLOG

Zaniki fizyki: inaczej u Laska i prof.Kowaleczki; trajektoria pozioma.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Już na pierwszy rzut oka  kolorowanka  wykresowa  w  opracowaniu prof. Kowaleczki-

 nie budzi zaufania- coś tu nie pasuje

 już na pierwszy rzut oka widać że nie tak jawnie  . coś tu nie pasuje . Co ?

trzeba się troche przyjrzeć i nie dać się zdezorientować..

.

 tym bardziej ,  że na tym wykresie strona lewa jest  po prawej  stronie...

co Autor ( niekoniecznie  prof.Kowaleczko- raczej jakiś wyrobnik Ilustrator- wykres wygląda na doczepkę robiona na zlecenie)  zaznaczył..

image

- Jak widać  tu samolot leci tak,  że skręca w lewo na prawą  stronę...

ale to detal;

nie o to chodzi , choć jest to jakaś niestaranność...

- Ale o co chodzi ?

Co czym czego ?

( jak mawiał klasyk)

Pokazuję i objaśniam:

image

1.  wg Laska

samolot w momencie zderzenia z brzozą jednocześnie zmienia kierunek  lotu o 3,5 stopnia

( tu naszkicowane w proporcjach jak wg wykresu z opracowania prof. Kowaleczki)

- co jest fizycznie niemożliwe;

u Kowaleczki Tu-154  po zderzeniu z brzozą i utracie końcówki leci dalej prosto przez ok.   sekundę  i dopiero zaczyna skręcać


2. na kolorowance  z opracowania prof. Kowaleczki

lewe skrzydło - które  przecież  jest  sztywno zamocowane do kadłuba - nagle skokowo zmienia położenie  względem toru lotu ! ( to czerwona linia)

 co jest fizycznie niemożliwe

- co więcej zaczyna zmieniać położenie jeszcze przed zderzeniem z brzozą..

(może to przesadna  niestaranność kreślarza wykresu )

3. to jest chyba najlepsze:

tuż za łukiem zakrętu samolotu lewy statecznik i lewe skrzydło znajdują sie po różnych stronach Tu-154

jasnoniebieska linia -----------( lewy statecznik) i czerwona linia-------------  ( lewe skrzydło) 

najpierw przecinają się; 

niebieska linia pozostaje po stronie lewej  a  lewe skrzydło przechodzi na stronę prawą


***


- Czy naprawdę myśleliście, że jeśli raport  firmuje osoba z tytułem doktora

 uważana za najlepszego specjalistę w Polsce  w jego zakresie działalności

- to  tam jest wszystko OK?

Raport końcowy – Załącznik nr 4. Geometria zderzenia samolotu
7/14

Rys. 7. Brzoza (pkt 4 rys. 1 pkt 5 rys. 2) uszkodzona w wyniku uderzenia lewym skrzydłem samolotu

Powstałe, na skutek utraty końcówki lewego skrzydła, niezrównoważenie siły nośnej nie było

możliwe do skorygowania wychyleniem lotki prawego skrzydła. Zapoczątkowało to obrót

samolotu w lewo względem osi podłużnej z jednoczesną zmianą kierunku lotu około 3,5°.


Koniec cytatu

- Czy naprawdę myśleliście, że jeśli opracowanie  firmuje osoba z tytułem profesora

 uważana za najlepszego specjalistę w Polsce  w jego zakresie działalności

- to  tam jest wszystko OK?


REKONSTRUKCJA OSTATNIEJ FAZY LOTU
SAMOLOTU TU-154M
Opracował:
prof. dr hab. inż. Grzegorz Kowaleczko

http://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/pliki/REKONSTRUKCJA%20OSTATNIEJ%20FAZY%20LOTU%20SAMOLOTU%20TU-154M_31.12.2013.pdf


https://www.salon24.pl/u/niegracz/1301531,bledne-obliczenia-beczki-tu-154-prof-kowaleczki-i-artymowicza-ii



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka