Już na pierwszy rzut oka kolorowanka wykresowa w opracowaniu prof. Kowaleczki-
nie budzi zaufania- coś tu nie pasuje
już na pierwszy rzut oka widać że nie tak jawnie . coś tu nie pasuje . Co ?
trzeba się troche przyjrzeć i nie dać się zdezorientować..
.
tym bardziej , że na tym wykresie strona lewa jest po prawej stronie...
co Autor ( niekoniecznie prof.Kowaleczko- raczej jakiś wyrobnik Ilustrator- wykres wygląda na doczepkę robiona na zlecenie) zaznaczył..

- Jak widać tu samolot leci tak, że skręca w lewo na prawą stronę...
ale to detal;
nie o to chodzi , choć jest to jakaś niestaranność...
- Ale o co chodzi ?
Co czym czego ?
( jak mawiał klasyk)
Pokazuję i objaśniam:

1. wg Laska
samolot w momencie zderzenia z brzozą jednocześnie zmienia kierunek lotu o 3,5 stopnia
( tu naszkicowane w proporcjach jak wg wykresu z opracowania prof. Kowaleczki)
- co jest fizycznie niemożliwe;
u Kowaleczki Tu-154 po zderzeniu z brzozą i utracie końcówki leci dalej prosto przez ok. sekundę i dopiero zaczyna skręcać
2. na kolorowance z opracowania prof. Kowaleczki
lewe skrzydło - które przecież jest sztywno zamocowane do kadłuba - nagle skokowo zmienia położenie względem toru lotu ! ( to czerwona linia)
co jest fizycznie niemożliwe
- co więcej zaczyna zmieniać położenie jeszcze przed zderzeniem z brzozą..
(może to przesadna niestaranność kreślarza wykresu )
3. to jest chyba najlepsze:
tuż za łukiem zakrętu samolotu lewy statecznik i lewe skrzydło znajdują sie po różnych stronach Tu-154
jasnoniebieska linia -----------( lewy statecznik) i czerwona linia------------- ( lewe skrzydło)
najpierw przecinają się;
niebieska linia pozostaje po stronie lewej a lewe skrzydło przechodzi na stronę prawą
***
- Czy naprawdę myśleliście, że jeśli raport firmuje osoba z tytułem doktora
uważana za najlepszego specjalistę w Polsce w jego zakresie działalności
- to tam jest wszystko OK?
Raport końcowy – Załącznik nr 4. Geometria zderzenia samolotu
7/14
Rys. 7. Brzoza (pkt 4 rys. 1 pkt 5 rys. 2) uszkodzona w wyniku uderzenia lewym skrzydłem samolotu
Powstałe, na skutek utraty końcówki lewego skrzydła, niezrównoważenie siły nośnej nie było
możliwe do skorygowania wychyleniem lotki prawego skrzydła. Zapoczątkowało to obrót
samolotu w lewo względem osi podłużnej z jednoczesną zmianą kierunku lotu około 3,5°.
Koniec cytatu
- Czy naprawdę myśleliście, że jeśli opracowanie firmuje osoba z tytułem profesora
uważana za najlepszego specjalistę w Polsce w jego zakresie działalności
- to tam jest wszystko OK?
REKONSTRUKCJA OSTATNIEJ FAZY LOTU
SAMOLOTU TU-154M
Opracował:
prof. dr hab. inż. Grzegorz Kowaleczko
http://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/pliki/REKONSTRUKCJA%20OSTATNIEJ%20FAZY%20LOTU%20SAMOLOTU%20TU-154M_31.12.2013.pdf
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1301531,bledne-obliczenia-beczki-tu-154-prof-kowaleczki-i-artymowicza-ii
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka