

i w zbliżeniu:

Lasek podpisał tę fotografię jak następuje:
„Wyrwany wirnik pierwszego stopnia sprężarki …”
uznaje rurkę ze złomu za część silnika..
- Skąd wiadomo , że to nie jest cześć silnika?
- generalnie z Fizyki a Fizyki się nie oszuka.
- z własnoścj fizycznych stali
- to jest rurka stalowa
a co jest na jej powierzchni ?
to zendra
zunder
Mill scale, often shortened to just scale, is the flaky surface of hot rolled steel, consisting of the mixed iron oxides iron(II) oxide (FeO), iron(III) oxide (Fe2O3), and iron(II,III) oxide (Fe3O4, magnetite).
Mill scale is formed on the outer surfaces of plates, sheets or profiles when they are being produced by rolling red hot iron or steel billets in rolling mills
Zgorzelina walcownicza


Zgorzelina walcownicza tworzy się
w temperaturach walcowania rzędu 1000 -1110 stopni Celsjusza.
- A jakie temperatury są w trakcie pracy silnika odrzutowego w sprężarce ?
poniżej 300 stopni Celsjusza!!!
(625 stopni Fahrenheita)

Wniosek:
-utlenienie rurki stalowej nie zaszło w trakcie pracy silnika
GDYŻ NIE JEST TO FIZYCZNIE MOŻLIWE.
to inna rurka -ale zendra taka sama

**
a czy ta rurka mogła być zamontowana w silniku w takim stanie ????
- oczywiście nie:
- części silnika odrzutowego to precyzyjne elementy z czystą,
gładką , obrobioną powierzchnią
>>
Aby zabierać się za wyjaśnianie co zdarzyło się 10.04.2010 najpierw
należy uznać fakty
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka