
bzdurna niezgodną z Fizyka trajektorię prof.Artymowicz- prestidigitator smolenski po godzinach-
przedstawił w notce:
https://www.salon24.pl/u/fizyka-smolenska/942087,59-ostatnie-dwie-minuty-plf-101
- Naniosłem tu też absurdalną, niezgodna z fizyka trajektorię wg danych dra Laska;
punkty trajektorii wg danych z Załącznika nr 4 do raportu Laska.
obaj dokonywali cudów ekwilibrystyki aby przykryć fałszerstwo MAK.
- Co do profesorka prestidigitatorka z University of Toronto
to najpierw
założył sobie z sufitu że Tu-154 w momencie zderzenia z brzozą miał prędkość wznoszenia 6 m/s

gdyż było mu to potrzebne aby trajektoria trafiała w brzozę na wysokosci 6,2m.
biegli Prokuratury twierdzą że Tu-154 przed brzoza wznosił się z predkością
1 m/s
25. Lot na odcinku między wspomnianymi brzozami trwał 3,26 sekundy, odbywał się po prostej, ze stałym kursem 260o, wznosząc się pod kątem 0o50’,
ze średnią prędkością wznoszenia około 1 m/s.
i jeszcze:
19. O godz. 8: 40: 55(według czasu rejestratora ATM QAR), a więc 1,8 sekundy przed BRL, gdy samolot znajdował się na bezwzględnej wysokości ok. 20 m i około 6 m poniżej płaszczyzny DS. 26, pilot energicznie ściągnął do siebie kolumnę wolantu, czym spowodował wyłączenie stabilizacji podłużnej, zmniejszenie prędkości opadania oraz przejście na lekkie wznoszenie z prędkością około 1 m/s
- i ta opinia wyklucza bzdury Artymowicza
**
-Proszę jeszcze popatrzeć jaka bzdurną , fizycznie niemożliwą trajektorię wyrysował Lasek !!
- po brzozie gdy samolot traci spory kawał skrzydła ( sporo siły nosnej)
i zaczyna sie szybko przechylać na lewą stronę ( spada składowa pionowa siły nosnej)
samolot niby przyspiesz ruch w górę !!!
- Podobne bzdury wyrysował Manipulant bloger Gwant

wg niego za brzoza prędkość wznoszenia Tu-154 przekroczyła 8 m/s !!!
a tymczasem , zgodnie z prawami fizyki, logiką winna spadać !!
i jeszcze popatrzmy na inne parametry

wg Załącznika nr 2 do raportu Millera
wyraźny, skokowy spadek przeciążenia pionowego następuje już przed brzozą !
spada więc siła nośna
nie ma warunków do przyspieszania wznoszenia!
podobnie działa spadek predkosci

wg danych z raportu Laska
Tu-154 nie mógłby sie wznieść na wysokośc 17 m
wysokośc radiowa

trajektoria za brzoza wg praw fizyki wyglądała by mniej więcej tak:

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka