quwerty quwerty
114
BLOG

prof. Artymowicz nagina Fizykę by tylko wspierać MAK; fałsz trajektorii go-around

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 4

image

bzdurna niezgodną z Fizyka trajektorię prof.Artymowicz- prestidigitator smolenski  po godzinach-

przedstawił w notce:

https://www.salon24.pl/u/fizyka-smolenska/942087,59-ostatnie-dwie-minuty-plf-101


- Naniosłem tu też absurdalną, niezgodna z fizyka  trajektorię   wg  danych dra Laska;

punkty trajektorii wg  danych z  Załącznika nr 4 do raportu Laska.


obaj dokonywali cudów ekwilibrystyki aby przykryć fałszerstwo  MAK.

- Co do profesorka  prestidigitatorka  z  University of Toronto

to najpierw 

założył sobie z sufitu że Tu-154 w momencie  zderzenia  z brzozą  miał prędkość wznoszenia 6 m/s

image

gdyż było mu to potrzebne  aby trajektoria trafiała w brzozę na wysokosci 6,2m.


biegli Prokuratury  twierdzą że Tu-154 przed brzoza wznosił się z predkością 

1 m/s


25. Lot  na  odcinku  między  wspomnianymi  brzozami  trwał  3,26  sekundy, odbywał się po prostej,  ze stałym kursem 260o, wznosząc się pod kątem 0o50’,
ze średnią prędkością wznoszenia około 1 m/s.


i jeszcze:

19.   O  godz.  8:  40:  55(według  czasu  rejestratora  ATM  QAR),       a  więc 1,8  sekundy  przed  BRL,  gdy  samolot  znajdował  się     na  bezwzględnej  wysokości ok. 20  m    i  około 6  m  poniżej płaszczyzny DS. 26, pilot energicznie ściągnął do siebie kolumnę wolantu,  czym  spowodował  wyłączenie  stabilizacji  podłużnej, zmniejszenie  prędkości  opadania  oraz  przejście  na  lekkie wznoszenie z prędkością około 1 m/s


- i ta opinia wyklucza bzdury Artymowicza


**


-Proszę jeszcze popatrzeć  jaka bzdurną , fizycznie niemożliwą  trajektorię  wyrysował Lasek !!

- po brzozie gdy samolot traci  spory kawał skrzydła ( sporo siły nosnej)

i zaczyna sie szybko przechylać na  lewą stronę ( spada składowa pionowa  siły nosnej)

samolot niby przyspiesz ruch w górę !!!


- Podobne bzdury wyrysował Manipulant  bloger Gwant


image

wg niego za brzoza prędkość wznoszenia Tu-154  przekroczyła  8 m/s !!!


a tymczasem  , zgodnie z prawami fizyki, logiką  winna spadać !!


i jeszcze popatrzmy  na inne parametry

image

wg Załącznika nr  2 do raportu Millera

wyraźny, skokowy spadek przeciążenia  pionowego następuje już przed  brzozą !

spada więc siła  nośna

 nie ma warunków do przyspieszania  wznoszenia!


podobnie działa  spadek predkosci

image


wg danych z  raportu Laska

 Tu-154 nie mógłby sie wznieść na wysokośc  17 m

                                                                                                                           wysokośc radiowa

image

trajektoria  za brzoza wg  praw fizyki wyglądała by mniej więcej tak:


image


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (4)

Inne tematy w dziale Polityka