Fizyki się nie oszuka;
wytrzymałość materiałów to fizyka, czysta fizyka
materiały zachowują sie zgodnie z ich właściwościami fizycznymi i zgodnie z prawami fizyki
nie ma tu zjawiska "tunelowania" omijania praw fizyki
nie da się
koniec
kropka.
-
Oczywiście- o czym pisze od lat-
czarne skrzynki Tu-154 nie mogły by zostać wyrwane z miejsca zamocowania wskutek działania sił wynikających ze zderzenia samolotu z ziemią i przeszkodami.
Zresztą dr Lasek prawidłowo scharakteryzował charakter zderzenia Tu-154 jak wg narracji MAK jako
zderzenie o małej energii
Dowodu że narracja , wersja zdarzeń w Smoleńsku jak wg MAK/Laska
dostarczył sam..MAK!!
znajdujemy go w raporcie z katastrofy Boeinga 737 w Rostowie nad Donem
w wyniku zderzenia samolotu z ziemia przy prędkosci 630 km/h i kącie pochylenia 30 stopni
czarna skrzynka została wyrwana z miejsca zamocowania
oto ona:
a to skrzynka Tu-154 po "katastrofie"
- Znajdź dwie postawowe różnice.
-- odpowiedzi - niżej...
W międzyczasie
tak naprawde gdyby to był CFIT to czarna skrzynka Tu-154 wyglądałal by podobnie jak tego Ił-a 76 po katastrofie na wyspie Timor
- gdyż przeciażenia w ogonie w katastrofie typu CFIT przy predkościach do 300km/h nie przekraczaja 20g !
ani drgneła - za małe siły wynikajace z przeciążeń
co do dwóch podstawowych różnic..
1. czarna skrzynka została wyrwana wraz z fragmentami konstrukcji do której była przymocowana
2. przetrwały śruby mocujące gdyz wytrzymałośc zlącza jest większa niż samych blach, kształtowników do których jest przykręcona
-Na podstawie stanu czarnej skrzynki na wrakowisku Tu-154 można z pewnoscią stwierdzic że nie znalazła sie ona na ziemi w wyniku oderwania sie w trakcie zderzeniaw wg parametrów jak w narracji MAK/Laska.
Mamy tu do czynienia z jakąś, mistyfikacja, podstawieniem, machinacją.
quod erat demonstrandum