analiza materiału dowodowego dostarczyła bardzo wyraźnego obrazu wydarzeń od punktu na podejściu około 2,5 km od pasa startowego aż do punktu ostatecznego zderzenia z ziemią.
Dalej omawia szczegółowo poszczególne fazy lotu podając pozycję samolotu i jego przestrzenne położenie. Stwierdza, że
„Zderzenie z brzozą Bodina spowodowało, że samolot natychmiast skręcił w lewo o około 6 stopni i zaczął gwałtownie przechylać się w lewo,"
mega bzdura niezgodna z Fizyką Newtona




---
--------------


obliczymy teraz boczne przeciążenie (wzdłuż osi Y samolotu, czyli "na bok"), jakie musiałoby wystąpić, aby zmienić kierunek lotu samolotu Tu-154M o 6° w zadanym czasie, bez zmiany prędkości (czyli manewr czysto kinematyczny – samolot nadal leci 76 m/s, ale w nowym kierunku).





------------------------------------
i druga MEGA BZDURA:
Uzyskana trajektoria bardzo dobrze pasuje do pozycji początkowych śladów uderzenia w ziemię i kluczowych fragmentów wraku samolotu na początku głównego pola szczątków. Dotyczy to w szczególności:
• śladów uderzenia w ziemię lewego skrzydła, usterzenia i nosa kadłuba,

- Chris Protheroe konfabuluje

mówi nieprawdę 
- śladu uderzenia nosa kadłuba o ziemię
nie zidentyfikowano
nie znaleziono czegoś - czego zidentyfikowanie jest podstawowa czynnością w badaniu
katastrof lotniczych
- zidentyfikowanie IMPACT POINT
..
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka