Posunał się do przyjęcia z sufitu prędkości wznoszenia samolotu Tu-154M przed brzozą
- przyjął 6 m/s- jak sam napisał- aby mu wyszła jego trajektoria...
napisał:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
( wg biegłych Prokuratury Tu-154M wznosił się w tym punkcie z prędkoscią średnią 1 m/s)


ale Artymowicz potknął się o fizykę Newtona !!
skompromitował się
to fizyka z I klasy szkoły średniej


- Rzecz w tym że Artymowicz - udający eksperta od katastrof lotniczych- profesor astrofizyki po godzinach pracy zabawiający się w udawanie tegoż
i to w celu wspierania kłamliwej narracji MAK
- nie zrobił elementarnej rzeczy:
nie sprawdził jaki był bilans sił działających na samolot Tu-154M tuż przed brzozą
- jeszcze raz: w zasadzie do ogarniecia tematu wystarczy to czego uczyliśmy się w szkole na fizyce w I klasie liceum
- i troche pomyślunku
tego - profesorowi wyraźnie zabrakło...
Szacunkowa...

Propagandzista Artymowicz nie zadał tez sobie trudu zapoznania się z podstawami wiedzy o manewru go around.
- Poniżej schemat manewru z Podręcznika Aerodynamiki Praktycznej Samolotu Tu-154M autorstwa Bechtira et al
- proszę zwrócić uwagę, że aby samolot mógł przejść na wznoszenie musi najpierw zwiększyć ciąg silników do poziomu startowego
dopiero wtedy- od punktu 2 krzywa zniżania zaczyna zmieniać krzywiznę- samolot zaczyna wygaszać prędkość pionową


-
i 2. warunek skutecznego manewru go-around
V=const
gdy siła hamująca jest większa niż siła ciągu, samolot zwalnia, pojawia sie moment na pikowanie i samolot przepada
próba zadawania sterami większego kąta natarcia-przy zbyt małym ciągu silników - nic nie da-
da efekt przeciwny
V=const to elementarz manewru go around
To elementarne -Watsony



-
Podane wyżej wartości oporu czołowego dla lotu poziomego
w konfiguracji z klapami pochodzą z Podręcznika aerodynamiki praktycznej Bechtira
- opór czołowy w manewrze go around jest większy gdyż dla przejścia na wznoszenie zwieksza się kąt natarcia
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powtórzę:

---jak to, opisał Artymowicz

.
być może Artymowicz tego nie ogarnia ( nie tylko manipuluje Fizyką..)
- ale ma przecież studentów na University of Toronto
może zapytać....
-Artymowicz nabierał nie tylko gości Salonu 24
w swej podejrzanej nadaktywności udzielał się w mediach
pojawiał się w TV
udzielał wywiadów
także dla mediów zagranicznych
- wcisnął się do Sejmu RP i manipulował posłem Kierwińskim
pojawił się nawet w audycji portalu Echo Moskwy..

by wspierać narrację MAK
*****
propaganda Artymowicza była powielana na ruskich forach

komentowano tam m.in. jego wystąpienie na portalu Echo Moskwy
wielu mu przyklasnęło
ale i tu się na nim wielu poznało..np.
Czy oglądałeś ten wywiad?
Tak. męczyłem się, ale patrzyłem... normalnemu człowiekowi bardzo trudno jest znieść te bzdury od "profesora"
MichaiIe Isakowiczu, dlaczego uznał Pan, że profesor jest specjalistą w dziedzinie lotnictwa? A co najważniejsze, czy on w ogóle ma pojęcie o lotnictwie, konstrukcji samolotów i ich wytrzymałości?


Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka