


prędkość zderzenia ok 280 km/h, kąt zderzenia minimum ok 7-8 stopni
- na pokładzie samolotu 4 osoby ( to był lot transportowy)
wszystkie w kokpicie
zginał tylko 1 pilot

-
- Jeśli osoby w kokpicie przeżyły
to znaczy ze mimo prędkości zderzenia 280 km/h
już kilka metrów od nosa samolotu
przeciążenia nie były większe niz 40g
- i tak musiało by być w katastrofie samolotu Tu-154M nr 101
w Smolensku gdyby narracja MAK była zgodna z tym co sie tam stało
ale to jest ( kolejny) dowód
że narracja MAK jest kłamstwem
które wsparła Komisja Laska
a także tak aktywny w tej sprawie
prof.Artymowicz
także blogujący na Salonie 24 jako You-know-who
^^
i kolejny dowód na podstawie katastrofy Boeinga 737 na Litwie
po katastrofie
przy podobnych parametrach zderzenia jak w Smoleńsku
czarne skrzynki znaleziono oczywiście w miejscu zamocowania
w ogonie
- tak winno było byc w Smolensku gdyby to był CFIT jak wg narracji MAK Laska



--
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka