kemir kemir
1262
BLOG

Tymczasem w Kanadzie...

kemir kemir Świat Obserwuj temat Obserwuj notkę 37

....tamtejszy Parlament w loży honorowej, razem naczelnym dowództwem armii kanadyjskiej, usadowił 98-letniego weterena SS - Galizien, nazwanego “ukraińskim i kanadyjskim bohaterem”, któremu zgotowano owację na stojąco. Na czele oklaskujących byli Zełenski i Trudeau. O uhonorowaniu starca przez kanadyjski parlament pisała m.in. agencja AP.  Informuje o tym społecznościowy profil The Canada Files:
 

“Agencja AP potwierdza, że ​​98-letni weteran, nagrodzony owacjami na stojąco przez kanadyjski parlament, to Jarosław Hunka, który walczył w 14. dywizji Waffen SS. Kanadyjski parlament nagrodził owacją na stojąco jawnego kolaboranta nazistowskiego”.


Nie wiem jak komu, ale mi to się głowie nie mieści. A już krew mi się burzy, kiedy przypomnę sobie wręczenie Zelenskiemu Orderu Orła Białego przez człowieka, który udaje prezydenta Polski. Nadal ktoś bredzi, że na Ukrainie nie ma nazizmu? Bo, że Kanada jest "Argentyną" ukraińskich zbrodniarzy z II Wojny Światowej chyba każdemu jest wiadome...


A oto ukraiński "bohater" w kanadyjskim Parlamencie...


image

 


Obrazy wykorzystane wyłącznie na mocy prawa o cytacie

,

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka