ollo ollo
592
BLOG

Grajewski czyli TW Muzyk zagra

ollo ollo Polityka Obserwuj notkę 1

Jak wynika w wywiadu zamieszczonego w Rz, a przeprowadzonego w ulubiony ostatnio dla tej gazety sposobie - "na kolanach" http://www.rp.pl/artykul/89472.html usłyszymy jeszcze o Andrzeju Grajewskim.

Czuje pan satysfakcję, kiedy publicznie broni pana były premier rządu, którego minister oskarżył pana o czyny niegodne?

Andrzej Grajewski: Ogromną, choć premier Kaczyński nigdy mi niezgodnej z prawem współpracy nie zarzucił, a ja nigdy nie wątpiłem, że służyłem wiedzą Polsce, bo jestem patriotą. Zresztą o współpracę z WSI poprosił mnie Bronisław Komorowski, wtedy wiceszef resortu obrony.

Moja teoria jest taka: Grajewski to człowiek Kościoła. Jest potrzebny Jarkowi K. Po co? Otóz Grajewski nie ukrywa, że dostał oferty (!) pracy w służbach. Jeżeli je przyjmie, to PiS będzie miało swego człowieka w strukturach służb wywiadu lub kontrwywiadu RP.

Ale Grajewski jest głupi, bo się tym chwali:

Ale nie został pan wiceszefem SWW. Mało tego, odszedł pan honorowo z funkcji wicenaczelnego „Gościa Niedzielnego”.

Dostałem ciekawe propozycje również od nowego rządu, także pracy w służbach, ale odmówiłem. Nie chcę być dla nikogo problemem. Pół roku temu odnalazł się pewien dokument, który pokazuje, w jak niebezpiecznych warunkach pozyskałem informacje bardzo ważne dla interesu państwa polskiego, przekazane również Amerykanom przez Jana Nowaka-Jeziorańskiego.

Co to za informacje?

Są tajne. Zna je m.in. Jacek Cichocki (sekretarz stanu ds. bezpieczeństwa w Kancelarii Premiera – red.), a wtedy dyrektor Ośrodka Studiów Wschodnich.

To był trudny rok dla pana.

Dramatyczny. Nie zawiedli przyjaciele z IPN, bielskiej „Solidarności”, wielu ludzi z PiS, PO, Marek Jurek, a przede wszystkim mój szef Marek Gancarczyk.

 

Myślę, że po takim wyznaniu tego "fachowca od służb"  - sowieckich służb specjalnych, Grajewski będzie miał wylew albo inną śmiertelną przypadłość. A pogrzeb - na koszt RP.

KGB i jego następcy nie wybaczają. Zdrady, pychy i głupoty.

ollo
O mnie ollo

Nie jestem dziennikarzem. Na szczęście... Jestem za to na Tekstowisko.com http://www.tekstowisko.com/ollo/51349/ollo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka