Czas na Państwo bez kompleksów!
Czas na Państwo bez kompleksów!
oloziolo oloziolo
423
BLOG

List do Wyborców. W Drodze do Senatu RP. Aleksander Zioło

oloziolo oloziolo Polityka Obserwuj notkę 3

Okręg Wyborczy nr 72 dn. 03.10.2011
 
Nazywam się Aleksander Zioło
Jestem stąd. Mam 35 lat, ukończyłem Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.Jestem radcą prawnym. Pracuję na Śląsku i w Warszawie. Piszę doktorat z prawa upadłościowego i naprawczego. Moja Mama - rodowita Ślązaczka pielęgnuje życie rodzinne i tradycje tego regionu. Mój Ojciec – inżynier - pochodzi ze świętokrzyskiego. Ojcu zawdzięczam szacunek do pracy i ludzi. Czerpię z tego co najlepsze w tradycji śląskiej, z energii jaką dają tej ziemi ludzie przybyli tutaj za pracą z całej Polski.
Jestem Prezesem nowoczesnego ośrodka analitycznego „Warsztaty Analiz Socjologicznych”, które powstały przy wsparciu prof. Jadwigi Staniszkis. Nasze pomysły, analizy i idee prezentuje prasa, radio i telewizje. Jako kibic współtworzę inicjatywę „Koniec PZPN”. Aktywnie działam na rzecz polskiej piłki – pracuję, by zmienić obecny stan na lepszy.
Pracuję i współpracuję z wieloma instytucjami. Dla ludzi tej ziemi skutecznie zainicjowałem utworzenie Biura Pełnomocnika Rzecznika Praw Obywatelskich w Katowicach,gdy byłem pierwszym doradcą śp. dr. Janusza Kochanowskiego – Rzecznika Praw Obywatelskich.
Jako Senator zainicjuję dla Państwa zniesienie podatku Belki, odbierającego Państwu ciężko zarobione i zaoszczędzone z trudem pieniądze. Wspólnie zadbajMY o nasze oszczędności i emerytury!
Od 44 dni proszę Państwa o poparcie. Jestem wśród Was na ulicach, placach, stadionach, targowiskach miast i gmin naszego regionu. Jestem kandydatem Obywatelskim, finansuję kampanię ze środków własnych i wpłat osób popierających moje postulaty i program działania, znających mój upór i wytrwałość.
Jestem niezależny, wolny od partyjnych uwarunkowań.To od Was zależy czy wybierzecie politycznych urzędników, zawodowych dyrektorów, czyzaufacie sprawdzonemu i kompetentnemu obywatelowi, jednemu z Was, który nie boi się być wśród Was!
Proszę o głos w wyborach 9 października i w następnych wyborach.
Materiał Wyborczy KWW Aleksandra Zioło
oloziolo
O mnie oloziolo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka