Onezym Onezym
625
BLOG

TVN = SB

Onezym Onezym Polityka Obserwuj notkę 17

Tytuł jest wynikiem obserwacji w jaki sposób są w faktach przedstawiany był szczyt NATO. Żadne wydarzenia nie zostały przedstawione chronologicznie. Informacje pomieszane z komentarzem. Manipulacje na całego. Stara komunistyczna szkoła. Dawno nie oglądałem faktów i pomyślałem, że podczas szczytu NATO nie będą się wygłupiać i pokażą wszystko "jak jest". Myliłem się. 

Deklaracje ze szczytu brzmią dobrze, ale póki co to tylko deklaracje. Najlepiej samemu dbać o własne bezpieczeństwo. Sojusze dają nam trochę czasu, ale jak go nie wykorzystamy, to znajdziemy się w jeszcze gorszej sytuacji.

Dobrze oceniam wybór Macierewicza na ministra obrony. Postawienie na jastrzębia na tym stanowisku  to dobry pomysł, specjalnie, że systuacja wokół nas jest coraz mniej ciekawa.

Temat TK należy jak najszybciej zamknąć. Najlepiej postawić przed  Trybubnałem stanu przewodniczącego Rzeplińskiego. Nie dopuszczając do orzekania sędziów zaprzsiężonych przez Prezydenta facet kpi z całego narodu, stawia się ponad prawem. Tego nie wolno tolerować.

Onezym
O mnie Onezym

?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka