Pieter Pan Pieter Pan
30
BLOG

Aborcja jest gorsza od pedofilii? Poseł PiS: "Wedle mojej opinii, tak"

Pieter Pan Pieter Pan Polityka Obserwuj notkę 0

Takie słowa wypowiedział poseł Bartosz Kownacki z PiS. miało to miejsce podczas audycji w radiu Zet.

Kto kojarzy tego ...... ? Zasłynął narzekaniem, że pasażerom PLL Lot nie wyświetla się filmów patriotycznych a także o wielkich Polakach. Tychże doszukał się nawet w "Quo Vadis"

I to jest prawnik, który ukończył UW na wydziale prawa i administracji. W 2009 rozpoczął studia podyplomowe z prawa kanonicznego.

Na co to jest dowód? Studia się całkowicie skór...ły. Kiedyś student to uważał, że Pana Boga za nogi złapał i może dostąpić zaszczytu zdobywania wiedzy na uczelni. Dziś wystarczy IQ 24 i można studiować. Można te studia ukończyć, można zostać posłem, wice (jak Kownacki) albo i całym ministrem.

Pewnie ja też mogłem iść w politykę, tylko że jakbym tam spotkał takich kownackich, to został bym słusznie oskarżony i skazany za wielokrotne morderstwo

Pieter Pan
O mnie Pieter Pan

Zdolny ale leniwy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka