Pieter Pan Pieter Pan
18
BLOG

Kolejne powstanie, czy wojna?

Pieter Pan Pieter Pan Polityka Obserwuj notkę 0

Kolejne powstanie, czy wojna? Ale z kim? Ano Polaków z Polakami. Co i rusz słyszę: wygramy!, zwyciężymy!, pokonamy!  itp. itd.

Kto i gdzie takie hasła propaguje? Ano Polska Zjednoczona Partia Prawo i Sprawiedliwość z jednej strony, zaś Chwilowo Zatopiona Niezatapialna Platforma Obywatelska - z drugiej strony.

A ja się tak zastanawiam - walczą o co? O moje dobro? O mój byt w tym kraiku? O godną moją starość? O przyszłość dla moich dzieci? Oj stary i naiwny jestem. Oni po prostu walczą o KORYTO!!! Oni dobrze wiedzą, z której strony chlebuś posmarowany i gdzie leżą konfitury. Już dawno zapomnieli, że żyją dla mnie i za moje. Dlatego wszystkich mam w dupie i i emigruję. Dla przyszłości moich dzieci, dla godnej starości dla mnie. Dokąd? Choćby i do San Escobar - byle dalej od tej bandy. No, chyba, że eutanazja będzie tu legalna. A co marzeń mi nie odbiorą.

Pieter Pan
O mnie Pieter Pan

Zdolny ale leniwy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka