Pieter Pan Pieter Pan
150
BLOG

No i Mateusz znów pier..nął

Pieter Pan Pieter Pan Polityka Obserwuj notkę 4

Jakoś tak parę dni temu wpadł mi w oka i ucho  obrazek Mateusza Morawieckiego (zatrudniony na etacie premiera), który mówił, że uważa, iż w wypadku najcięższych przestępstw kara śmierci powinna zostać przywrócona. Przetarłem oczy i uszy ze zdumienia, ale żona potwierdziła - słyszała i widziała w TV to samo. Krótko po tym (po kilkunastu godzinach) dotarła do nas - mnie i żony - wiadomość, ze to było tylko prywatne zdanie Morawieckiego n/t kary śmierci.

Tu we mnie zawrzało - wystąpił w TV jako PREMIER MATEUSZ MORAWIECKI. Zatem gówno mnie obchodzi jego prywatne zdanie. Prywatne opinie, to może sobie wygłaszać u szwagra na imieninach, a i tam nie ma pewności, że ktoś go nie nagra.

W normalnym kraju polityk po takich słowach prostowanych później jako "prywatna opinia" powinien natychmiast podać się do dymisji.

Pamiętacie program TV  Zulu-Gula – program satyryczny emitowany w TVP1 w latach 1992–1996. Przez pewien czas program nosił nazwę W kraju Zulu Gula. Pierwszy odcinek wyemitowano 26 listopada 1992 a ostatni nieco ponad 3 lata później, 9 lutego 1996 roku

 Z tego właśnie programu pochodzi słynne zdanie "Polska to jest bardzo ciekawa kraj." 

Pieter Pan
O mnie Pieter Pan

Zdolny ale leniwy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka