piko piko
617
BLOG

Kolejny gwałt na potralu salon24.pl

piko piko Kultura Obserwuj notkę 33

Forma skutecznie ogranicza szybki dostęp do obserwowanych blogów i własnych komentarzy. Teraz trzeba przewijać cały chłam żeby coś sensownego znaleźć.

Działanie zamierzone, zgodne z ostatnimi wytycznymi speców od urabiania opinii.

Pewnie ma być z tego platforma do przekazu jedynie słusznych treści okraszonych kolorowymi obrazkami.

Proponowałbym p. Jastrzębowskiemu przejście na pismo obrazkowe. Nie będzie specjalnej straty bo coraz więcej osobników nie rozumie słowa pisanego.


Polemizować możecie sobie u cioci na imieninach a nie w internetach, łapserdaki!

--------------------------------

Funkcja powiadomienia o pojawieniu się komentarza lub obserwowanego bloga jest tylko dostępna po wejściu w menu-obserwowane. Nie podświetla się ikonka mój profil.

Dalej brak pełnej historii komentarzy zalogowanego.

Wydaje się że "belka" z ikonką Salon24 i mój profil nie uciekała przy przewijaniu notek. Teraz znika.

Jest to pierwszy dzień nowego wyglądu może zrobią korekty za jakiś czas.

Dodanie klawisza blogi jest ok ale czy całą resztę trzeba z było zmieniać na gorsze?

piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura