Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński
383
BLOG

"Nadziei uczą ci co na stos umieli rzucić swój życia los"

Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński Polityka Obserwuj notkę 3

Tak moi drodzy, nadzieja to coś co rozdmuchuje iskierkę w naszych sercach po to byśmy uwierzyli że możemy zmienić to szambo jakim zalano naszą Ojczyznę.

Należy zrobić Tak jak śpiewa Jan Pietrzak w piosence „Taki Kraj” – „Nadziei uczą ci co na stos umieli rzucić swój życia los” i rzucić swój życia los na stos no i zacząć pracować tylko po to by właśnie każdemu z nas żyło się godnie i dostatnio w naszej Ojczyźnie!
 
Mam wiele pomysłów i rozwiązań dla Polski, no ale niestety sam nic nie zrobię, muszę znaleźć odpowiednią ilość rodaków z którymi będziemy w stanie osiągnąć sukces i doprowadzić do tego aby Polakom żyło się godnie i dostatnio w naszej ukochanej Ojczyźnie.

Jest ciężko, wiem o tym bo naród jest ogłupiany medialnie, oszukiwany, tłamszony przez różne „opcje” polityczne i „redaktorów” którzy wspólnie „pracują nie dla Ojczyzny ale dla różnych mafii które zawłaszczają naszą Ojczyznę. Czy można to zmienić?

Na pewno tak!

Wystarczy jednak chcieć całym sercem i duszą osiągnąć ten wielki cel jakim jest godne i dostatnie życie nas samych. Nikt za nas tego nie zrobi, Tak samo jak nikt nie zapłaci za nas zaległych rachunków, nie spłaci za nas zaległych kredytów, nie da nam pieniędzy na godne i dostatnie życie, niestety musimy zrobić to sami, musimy rzucić swój życia los na stos, zjednoczyć się i wspólnie działać by osiągnąć swój wymarzony cel jakim jest godne i dostanie życie w ukochanej naszej Ojczyźnie.

Zakaszmy rękawy i weźmy się do pracy dla siebie, zróbmy to, osiągnijmy ten cel a dzięki temu zniknie to szambo jakim zalano naszą Ojczyznę a my będziemy narodem wolnym żyjącym z bijącym sercem dla swoich rodzin i naszej ukochanej Ojczyzny!

Przemysław T. Kudliński

PS.
Dla wszystkich tych którzy są zainteresowani działaniem dla siebie i dobra dla Ojczyzny polecam mój artykuł:
Zróbmy wszystko aby Polska na zawsze pozostała naszą Ojczyzną


Przemysław T. Kudliński ...po prostu człowiek ... Kontakt: poczta | gg: 7010003   Czym jestem?   Szarą żywą bryłą Która przez życie toczy się szare, Bez sensu, Bez wiary w człowieka, W istnienie. Bo czym jest istnienie bez wiary? Jest mrokiem, pustynią, kamieniem, Nicością. Jest powolnym konaniem.                       Grudzień 1973 PeKa ...te słowa napisałem w 1973 roku, gdy odchodził najbliższy memu sercu człowiek, mój dziadek. Człowiek który nauczył mnie szacunku do innych ludzi, człowiek dla którego wszystko wokół, ludzie, zwierzęta, przyroda, było ważniejsze niż on sam. Tak to wówczas odbierałem, ale gdy otrząsnąłem się, zrozumiałem że to było złudzenie, dziadek po prostu był człowiekiem całym swym sercem i duszą i dlatego był taki a nie inny. Dawał siebie innym i dostawał... Minęło tyle lat, kocham go, podziwiam i staram się mu dorównać, czy mi się to uda? ...marzy mi się żeby moje przyszłe wnuki żyły w normalnym państwie, w państwie w którym politycy służą państwu a nie państwo politykom. Dla mojego dziadka ja byłem najważniejszy, a może mi się tak wydawało - ale naprawdę tak się czułem gdy z nim przebywałem, i kocham go za to, chcę więc być taki jak on, kochać swoje wnuki i dać im wszystko co pozwoli im godnie żyć, no nie dosłownie dać, ale stworzyć takie warunki by dzięki swojemu zaangażowaniu mogli żyć godnie. Zacznijcie robić to samo, bądźcie natchnieniem dla najbliższych i stwórzcie im możliwość zaangażowania się w pracę dla swojego dobra, dobra najbliższych, niech nauczą się pracować po to by uczciwie i godnie żyć. W niektórych przypadkach zacząć trzeba będzie od samych siebie - zacznijmy więc razem... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka