Piotr Stróż Piotr Stróż
5558
BLOG

Kim jest Jacek Żakowski

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 5

Całego tekst tu się nie zmieści z uwagi na stronicowanie. Ale fragmenty może. A całość jest np. tu blog-n-roll.pl/pl/kim-jest-jacek-%C5%BCakowski

Kim jest Jacek Żakowski

Zszokowany publikacją Jacka Żakowskiego w Gazecie łuczciwej postanowiłem się przyjrzeć bliżej Autorowi. Ja osobiście postrzegam wypowiedzi ludzi PiS i Kaczyńskiego jako profesjonalne, ciekawe, sensowne i merytoryczne, chociaż nie zawsze i nie ze wszystkim się zgadzam (z tezami). Z pewnością jednak nie odwracają kota ogonem, nie posługują się obelgami, „oszczerstwami, agresją, pogardą”, nie tworzą propagandowych bzdur sprzecznych z logiką, które mógłbym określić jako:

„dezawuowanie, obrażanie, poniżanie, lżenie, wyszydzanie, pomawianie”,

bo nie obrażają mnie, ani mojej inteligencji – co owszem zdarza się Platformie - np.:

„Nie róbmy polityki,…” -  plus wizerunek polityka na bilbordzie,

„wygrać prawdę” (do prawdy się dochodzi, a nie ją wygrywa),

 „nikt mądry tego nie podpisze” – Niesiołowski o Deklaracji Łódzkiej, którą podpisałem.

I może lepiej by było jakby ten  Wzór, po prostu wzór dziennikarza się zajmował np. wywiadami zamiast oceniać i komentować? Bo te „fekalia” to jakoś mnie nie przekonują. A tak przy okazji - tyle się trąbi o tym „pastuchu” prof. Pawłowicz, a te „fekalia” Żakowskiego nikomu z podnoszących larum nie przeszkadzają? I publikują to zasłużeni i odznaczani bojownicy o wolność i demokrację w Polsce? Dziwne…

Aczkolwiek pewności nie mam czy jest agentem wpływu i przez kogo prowadzonym, niemniej jednak ciekawy i zabawny komentarz w tej materii znalazłem na stronie http://niezalezna.pl/50547-dla-tropiciela-szpiegow-jacka-zakowskiego

„Żakowski wygląda na nowszy model agenta, który nie potrzebuje prowadzenia - możliwe, że jest agentem samonaprowadzającym się.”.

 

 

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka