Mieczyslaw.K Mieczyslaw.K
182
BLOG

Próba charakterystyki w czasach zagrożenia

Mieczyslaw.K Mieczyslaw.K Polityka Obserwuj notkę 0

-Dzień dobry

-Serdecznie witam, czemu zawdzięczam przyjemność?

-Poszukuje słów kilku na Pański temat do teczki koloru białego. Interesują mnie wiarygodne i prawdziwe informacje więc u źródła szukam.

-Z miłą chęcią towarzyszu służę pomocą. Jakby to powiedzieć ja jestem dość pesymistycznie nastawiony. Na wszystko nawet można powiedzieć. W szczególności na szestansto-dniową prognozę pogody w pewnej stacji. Może brzydko to zabrzmi i przykro ale także ludziom nie ufam i średnio wierzę w to co mówią. Na każdą informację od nich głupio pytam: na prawdę? Żeby więcej panu stron zapełnić to podziele się jeszcze jednym problemem-spostrzeżeniem. Z moich obserwacji wynika, że Polacy szybko dążą do wyginięcia. Bo ja powiem Panu średnio patrzę na grupę około 40 ludzi w naszym Sejmie, na Pana z gumowym siusiakiem i na Pana co mówi, że teraz jest Panią.

Narazie wystarczy, zmęczony jestem a przecież jutro mam cały dzień w pogłębianiu katastroficznego obrazu świata i swojego przykrego nastroju.

Wierny wyższym wartościom poprzez ich pryzmat staram się oceniać scenę polityczną. Zażenowany czasami w których żyję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka