Poray Poray
287
BLOG

Ogłaszam zakończenie mego blogowania. Pożegnanie

Poray Poray Polityka Obserwuj notkę 1

A także komentowania na moich trzech blogach: Cymes Mordor, Na Neonie 24 i Na Salonie 24, oraz zakończenie mego komentowania na youtube na tematy polityczno- społeczne.

Na blogspot  z postanie najprawdopodobniej utworzony  blog zatytułowany CyprianPolakWiara,z uwzględnieniem czasów ostatnich, na tematy religijne, z naciskiem na czasy ostatnie i materiały pokazujące, że takie już są.

 

Ogłosiłem to de facto wcześniej 10 marca w tym wpisie http://poraycyprian.salon24.pl/701010,i-to-juz-jest-koniec


wielu jednak nie zrozumiało i wielu też nie weszło na wpis czytając w tytule "I to już jest koniec". Wpis był zresztą krótki z konieczności bo pisany z telefonu.

Na pewno wielu zapytałoby: dlaczego?
Można by jednak odwrócić pytanie i zapytać dlaczego blogowałem aż do tej pory. Ktoś kto czytał dużo moich wpisów i komentarzy niejednokrotnie natknął się na coś co mu to powinno wyjaśnić i to od czasu opublikowania : Pytań o prezydenta i Delegację 8- 10 kwietnia 2010 w sierpniu 2011
http://cyprianpolak.blogspot.com/2013/05/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

, które to pytania miały być w zamyśle częścią większej pracy, wspólnej pracy blogerów i komentatorów, drugą Białą Księgą podobnie jak opracowana Biała Księga blogerów inicjowana i prowadzona przez blogera Rolexa. Która to rzecz przy absolutnym wtedy braku współpracy innych nie powstała.
De facto jednak to moje pisanie i komentowanie mogło się skończyć jeszcze wcześniej, nim napisałem swój pierwszy istotny, jak uważam , materiał o 10.04.2010. a pochodzący z marca 2011

Odlot Delegacji z Okęcia i Andrzej klarkowski
http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=7613&Itemid=100

O ile w przypadku niepowstałej Białej Księgi przyczyna jest dosyć jasna, o tyle w przypadku drugiego tytułu może tak nie być. to jednak pozostawiam domysłowi czytelnika. Pisałem tym zresztą.Dla ułatwienia pokażę: Niech sprawdzi ile wtedy osób samorzutnie zanalizowało ten materiał z "Naszego dziennika" jedyny taki do tej pory , a także wcześniejszy o miesiąc w TV Trwam. i Czy zostały porównane ze sobą i czy zanalizowano mowę ciała Klarkowskiego z wywiadu w Trwam, jak wnosiłem przez opłaconego choćby anonimowo zawodowca, a choćby i przez amatora (są ogólnodostępne materiały, które pozwalają się tego uczyć).

To jest początek przyczyn. Nie jedyne z przeszłości.
Ale oczywiście są i aktualne. I z ostatanich dni, to znaczy tuż sprzed 10 marca i mojego enigmatycznego ogłoszenia o zaprzestaniu blogowania i komentowania, a i dwa dni temu też mam potwierdzenie i słuszność swojej decyzji.

Nie jest tak jednak, że mam zamiar zajać się tylko swoimi prywatnymi sprawami. Ch ętnie wezmę udział w pikiecie przeciwko chemtrails, pikiecie mówiacej prawdę o 120.04. założę, lub współzałożę stowarzyszenie - jeśli będę miał taką możliwość.

Nie będę się także wymigiwał od wygłoszenia prelekcji o 10.04.2010 jeśli ktoś mnie zaprosi.

 
Nie jest też powiedziane, że nie będą ukazywać się żadne moje materiały do czytania. Jednak nie na blogu, ani na stronie, tylko jako książka- najprawdopodobniej e-book.
Życzliwi i Ci którzy zechcą będą ją mogli omówić na blogach, czy odnosić się do poszczególnych materiałów z niej. Ja nie będę umieszczał info o niej na swoich blogach ani jej reklamował w ten sposób.

Będą jeszcze , jak Bóg da , trzy ostatnie wpisy
Dotyczący Małgorzaty Jasinskiej, bo mnie o to prosiła.
Dotyczący zlikwidowanej strony Marka Podleckiego - teraz odbudowanej, bo się sam zadeklarowałem.
Dotyczący dokonań pewnej zasłużonej blogerki i dziennikarki również bo się sam zadeklarowałem. Pod tymi wpisami nie będę już komentował.

Blogi moje będą nieczynne.

Mail mój jest aktualny polakcyprian@gmail.com, zawsze można do mnie na niego pisać. Jeśli ktoś uważa ,że nie może z maila a tylko z pw salonu czy neonu, niech próbuje, raz na jakiś czas może się zaloguję, ale zdecydowanie lepiej namnail, choćby dlatego, że być może będzie musiał czekać miesiąc i więcej na odpowiedź.


Po tych trzech materiałach dla porządku będzie jeszcze  materiał definitywnie kończący być może z rozwinięciem jeszcze tych dalszych przyczyn o których tu nie pisałem.Pod tym wpisem nie będę też dawał swoich komentarzy.

Wszystkiego dobrego wszystkim, którzy na to zasługują. Przede wszystkim tym co nie pomijali niczego co dotyczy 10.04.2010, a co zobaczyli lub zostało im pokazane.

 

Cyprian Polak

(Krzysztof Michałowski)

 

Poray
O mnie Poray

święta chimera moja

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka