Wydaje mi sie, ze ne zwrocono wlasciwej uwagi na takie zdanie z zeznan Musia
"Pamiętam, że załoga prowadziła korespondencję z wieżą kontrolną, która kierowała ich aby znaleźli się na kursie odwrotnym do lądowania w celu wykonania zejścia do lądowania"
Moze to miec znaczenie dla podpowiedzi jaki kurs ladowania byl 10-go u Jaka, oraz 7-go u Tu-154.
To, z koleji, moze byc pomocne w wyjasnienum czy mieli piloci doswianczenie i praktyke komunikacji z naprowadzeniem ze wschodu.
N.p. Czy dane BRL i DRL byly juz wczesniej ustawiane w pokladowej nawigacji?
Zmylic GPS wiadomo ze mozna, ale dla zmylenia strzalek skierowaniych na BRL oraz DRL oraz sygnalow maja byc ustawione realne sfalszowane latarnie.
Uwazam, ze ladowanie 7-go bylo z zachodu. Mult falszywych materialow foto oraz video ladowania ze wschodu 7-go tylko to potwierdza.