rk1 rk1
929
BLOG

Patoemigracja

rk1 rk1 Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 32


Notka muzyczna. Dla Kumatych.

Nie znam sie na rapie, to sie wypowiem.
Provo kazał sklecić notkę muzyczną.
To będzie muzyczna.

Po niebywale rozdmuchanym medialnie sukcesie małego Matczaka
głos zabrały prawdziwe patusy z Adamem M. (Kaczyńskim) na czele,
pokazując bananowym pajacom jak to się robi.

Jest to rap wymagający.
Wymagający wiedzy niedostępnej
ziomom i ziomkiniom małego Matczaka.





Mój ziomo w Filomatach grzał tabakę pierwszego września
Po pierwszej szczypcie nie miał hajsu na drugą i przestał
a nam ze wstydu mówił że to alergia
Mój ziomo miał marzenia, które chciał spełniać
Marzył o Polsce, a śledczym ściemniał że mu chodzi o Wietnam
Wilno – Sybir w łańcuchach, Wilno – Sybir w więzach
Mój ziomo z mym ziomem zdobyli Arsenał
Mój ziomo chuja wygrał, mój ziomo w chuj przegrał
Mój ziomo z mym ziomem biegali w listopadzie po Łazienkach
Zrobili Powstanie, jeden zginął a drugi wyjechał
Mój ziomo miał wyrok, mój ziomo miał celę
Mój ziomo miał jeden cel Polska była celem
Mój ziomo chciał cara i Rosję zgnieść w rękach
nie pykło, bo była tak wielka
że dużo już prędzej by kopnął w kalendarz [i kopnął w kalendarz]
Mojego zioma powiesili w Sylwestra
A ja ciągle pamiętam jak jego szabelka
błyszczała w słońcu o 8:20
Nie mamy ojczyzny choć nasza jest racja
Mamy Paryż, a to dekoracja
Nie mamy ojczyzny choć nasza jest racja
Mamy ten Paryż, a to dekoracja
My to Pato Emigracja

My to! My to!
Pato Emigracja (My to!)
Pato Emigracja (My to!)
Pato Emigracja

Mój ziomo chla absynt, mój ziomo na bruku [paryskim]
Mój ziomo by jeszcze narobił tu huku
ale mu weszły suchoty i serce stop stuku-puku
Mój ziomo polonez, mój ziomo mazurek
Mój ziomo by wolał zjeść mazurek niż pleść nut sznurek
bo go chudego jak szkielet gryzie jeszcze chudszy szczurek
Mój wieszczo Krasiński, mój leszczo Słowacki,
ziom Norwid, ziom Chopin, mój mistrzo Towiański
To klimat był jednak za mocno chłopacki [wstyd]
Łzy czyste rzęsiste się leją gdy kminię, że były tam z nami też przecież ziomkinie
Maryla, Celina, Ksawera, Delfina
Sorewicz dziewczyny już kiśnie mi mina
Zacząłem robić te strofy bo miałem dość głodu i zimna
A nigdy nie chciałem być głodny, i zawsze chciałem wolnego Wilna
Zacząłem robić te strofy bo miałem dość głodu i zimna
I zawsze chciałem wolnej Polski, wystarczy wolna, nie musi być silna
I pierdolę cara i cesarzową za to, że bagietka to moja kolacja
I pierdolę carycę i cesarza za to, że nie mamy ojczyzny, choć nasza jest racja
My to Pato Emigracja




-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura