rk1 rk1
583
BLOG

walne zebranie akcjonariuszy Salonu24

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 74


..przez kilka lat buduję swoją markę i rozpoznawalność na Salonie.
Z niezłym chyba skutkiem. Oczekuję zatem odrobiny szacunku
dla mojej pracy, która wg. mojego mniemania nie schodzi poniżej
pewnego poziomu i przez sporą liczbę Czytelników jest chętnie czytana.




Lubię notki Kemira, chętnie czytam.
Dziwię się, że dyskutuje z niezawisłym bałwanem.
A ostatnią notką mnie osłabił okrutnie.
Aż musiałem sprawdzić, czy to Kemir, czy to Echo grało..


A to brzytka administracja S24! Zamiata Kemirowi notki pod dywan.
Zupełnie jak ostatnio Niezawisłemu! Skandal! Pewnie się przestraszyli..
A Staremu nie zamiata, bo Stary ma abonament.
I jeszcze wrzepili notkę Hyrkana!
Brzytka administracja, brzytka!

Sam też swojego czasu miałem potyczki z S24, ale rzecz dotyczyła
cenzurowania notek, wystrzeliwania ich w kosmos,
czy to po donosach, czy z własnej nadgorliwości.

Obecna polityka S24 nie budzi mojego entuzjazmu,
ale jedno muszę przyznać: nie cenzurują (ku rozpaczy
Xiężnej i towarzyszy jej deMOkratycznej niedoli) 
no może czasami, sporadycznie i z innych powodów.

Administrują tą żółtą masą upadłościową zgodnie z zaleceniami.
Ma się turlać i przynosić zyski. Projekt jest prosty: klik, klik, klik..
I w sumie jest to rozsądny plan biznesowy: Działa? Działa!



Question: Kto powinien decydować o profilu S24,
tworzący go przezacni użytkownicy, czy ci straszni właściciele?



Sorry.. ale właściciele. Bo to ich inwestycja, ich dochody, ich ryzyko.

A wiec będą brylować Hyrkany, Niezawiśli, Sowińce klikalność przynoszące.
owszem: czasem też jakieś Kemiry i inni.

Ale znowu sorry: wsadź se gdzieś Kemirze
przez kilka lat budowaną swoją markę i rozpoznawalność
i tym podobne końskie zaloty do Bogny.
Masz jakieś udziały w tym biznesie, masz jakieś akcje S24?? Ile?


No właśnie..
to kiedy walne zebranie akcjonariuszy s24?
to kiedy Bogna wypuści akcje?

nie chce wypuścić?! A to szkoda!

... I Ty się temu nie dziwisz,
wiesz dobrze co byłoby dalej… nanana

Zarżnąć taki interes?! Oddać w ręce akcjonariuszy zupełnie niekumających bazy?!
walne zgromadzenie decydujące, co bedzie na SG, a co pójdzie pod dywan?!

Będąc Bogną też bym nie wypuszczał akcji na rynek.
markowych Niezawisłych, Sowińców i Starych nie stać,
Kemiry może i kupiłyby i natychmiast w szkodę by poszły...
Niech lepiej handryczą się z podsuniętymi Hyrkanami i Niezawisłymi.
klik, klik, klik ..






PS. owszem: do notek docieram na podstawie „najnowsze notki” i właśnie SG (gdzie czasami trafiam na teksty kuriozalne). Ale przede wszystkim po linkach do blogerow, których darze sympatią i/lub uznaniem. Czytam ich z przyjemnością. Mogę, ale nie musze u nich komentować. I jest mi absolutnie obojętne, czy są na SG czy „pod dywanem”, jaką mają liczbę komentarzy, łapek, tudzież jaką mają klikalność, ile mają odsłon. Bo i tak mnie nie pokonajo. Ave JA (i moje ćwierć miliona sympatyków: https://www.salon24.pl/u/rk1/979749,narob-cos-na-salon )



-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka