rk1 rk1
478
BLOG

śmierdzące tchórze

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 29
-


Uchwała, ustawa, jakiekolwiek głosowanie, decyzje.

Rwiesz się do podejmowania decyzji.
(nie ma przymusu bycia posłem).

Bierzesz pieniądze za podejmowanie decyzji.


Chcesz rządzić. Pragniesz władzy..




Głosowanie

Trzy możliwości, trzy przyciski. Należy nacisnąć jeden:

* zgadzasz się z projektem - za

* nie zgadzasz się z projektem - przeciw

* masz wątpliwości, nie masz zdania, nie wiesz - wstrzymujesz sie



Nie ma przycisku - mnie tu nie ma.


Nie ma przycisku - uciekam, schowałem się, nikt mnie nie widzi.





Wczoraj nawet lewactwo zachowało się lepiej niż Platforma
- jasno przedstawiło swoje stanowisko



Platforma zabrudziła zbroję. nastąpił "incydent".

Po tym "incydencie" PO już nie doczyści zbroi.

Niemiłosierny smród będzie się za nią ciągnął..






Co tak okrutnie przeraziło, z tak śmierdzącym skutkiem,
najprzedniejsze rycerstwo polskiej deMOkracji?


-




rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka