rk1 rk1
705
BLOG

Erek na wiceprezydenta!

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 45



 „A Pan, panie Pasierbiewicz, coś Pan przelał?...”

Służę konkretami. Na dzień dzisiejszy na
Salonie24 opublikowałem 1525 notek,
a na Naszych Blogach Niezależnej.pl tyleż
samo. Do tej pory mój blog
tu i tam odwiedzono ponad jedenaście milionów razy.

I to jest mój niezaprzeczalny blogerski dorobek.
Jakieś obiekcje?



A PAD nic a nic nie nablogował! Nic skubany nie przelał!


Dr Pasierbiewicz na Prezydenta!
PKP - Prezydent Krzysztof Pasierbiewicz!


A Erek na Wiceprezydenta!
- służę konkretami. Na dzień dzisiejszy na Salonie24
opublikowałem 1503 notki, a u siebie jeszcze trochę.
Jakieś obiekcje?




A Ty? A co Ty do tej pory przelałeś?


image


Nasza (PKP i moja) kancelaria ma jeszcze wiele wolnych etatów.
Aplikacje (ale tylko te inteligentne + fotki)
proszę przesyłać do Prezydenta Krzysztofa.
Na pewno się ucieszy, bo jest kumaty :)


Erek (nauczyciel akademicki przed emeryturą, niezawisły bloger
oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa).




PS i bez głupich żartów proszę.
tu oddajemy się prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa!


image



-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka