Ryszard Woźniak Ryszard Woźniak
55
BLOG

Ocean muzyki. IQ na "F".

Ryszard Woźniak Ryszard Woźniak Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Peter Nichols, wokalista IQ, w czasie ostatniego znakomitego (nareszcie ich widziałem na żywo!) koncertu w Bury 2 tygodnie temu zaintrygował mnie utworami na "F", których w setliście koncertu było sporo. Postanowiłem więc odszukać wszystkie ich utwory na "F" wśród moich zasobów (mam wszystkie 11 albumów studyjnych). Okazało się, że nie ma ich tak wiele. Ale powstała bardzo ciekawa setlista.

No ale na początek kilka fotek z tego koncertu, żeby nie było, że zmyślam. :)
image
image


image


Na początek "Falling Apart At The Seams" z albumu "Are You Sitting Comfortably?" (1989)

Następny utwór, to "Fading Senses' z albumu "Ever" (1993).


Na albumie "Ever" jest jeszcze jeden utwór na "F" - "Further Away". Po typowym folkowym delikatnym wstępie power made of IQ.



Następny - tytułowy utwór z albumu "Frequency".

Ten utwór jest bodaj najlepszy - "Failsafe" z albumu "Subterranea" (1997). A najlepszy - z koncertu.

No i ostatni - z albumu "The Road of Bones" - "From The Outside In".

A waszym zdaniem - który najlepszy?

Polecam moje aukcje płyt na http://allegro.pl/iq-scrape-across-the-sky-blu-ray-i7151932737.html.

Poszukujący

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura