Siff bis Siff bis
206
BLOG

Najpiękniesza w PIS, tylko dlaczego w PIS?

Siff bis Siff bis Moda i uroda Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Najpiękniejsza dla mnie od 55 lat jest moja żonka - to dla wyjaśnienia.

Jest takie miejsce w Polsce gdzie kobiety mają specyficzną urodę. Kilka razy to pokazywałem ludziom, nawet mieszkańcom tamtych okolic. I mimo różnego wykształcenia wszystkie one dbają o swój wygląd, o czystość, o prezencję. To dą okolice od Kalisza po Ostrów Wlkp. , Krotoszyn i mniejsze miejscowości. W latach 90 XXw.przewijałem się od Poznania - Politechnika po Zduny koło Krotoszyna. W Politechnice wdrażaliśmy na ich Zakładzie obróbki pierwsze polskiej produkcji automaty sprężyn torów kolejowych. W Zdunach  była likwidacja tamtejszej cukrowni którą rząd AWS sprzedał  Niemcom. Tych cukrowni tam było więcej do likwidacji z czym wiązało się rozczarowanie tamtejszych ludzi. To wtedy tam zauważyłem specyficzną urodę kobiet tamtych stron. Jak się okazuje stamtąd pochodzi też pani poseł Marlena Maląg. I aż palec swędzi by upublicznić jej wiek a jednak nie wypada. Przy takiej urodzie i w tym wieku można napisaç tylko jedno : pani poseł jest w mych oczach Miss PIS w porównaniu do innych posłanek tej mafii. Dodam że niezależnie od wieku pozostałych. Jednemu jednak się dziwię - kobiety Ostrowa Wlkp., Krotoszyna dalekie są od wspierania PIS. Skąd się wzięla pani Maląg? Nie wiem, ma prawo. Jednak przynależność do PIS możeszkodzić urodzie nawet tej pani. Nie wiem, nie rozumiem jej szczególnie gdy siedzi w ławach niedaleko Kuźmiuka i Maciarewicza.

Siff bis
O mnie Siff bis

za Śląskiem, anty PIS Prezes swojego placu i chałupy na wtory żodyn PISowiec ni mo wstympu 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości