Siff bis Siff bis
180
BLOG

Laparoskopowo ? "Lepiej łeb włożyć"

Siff bis Siff bis Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Dzisiaj mija 9 lat gdy byłem 5 dni w szpitalu na badaniach naczyń nóg i szyi. To podobno standardowa procedura po bypassach z podejrzeniem miażdżycowym. Moim sąsiadem w pokoju był pacjent na operację laparoskopową woreczka żółciowego. Fajny facet spod Żor.  Operację miał wykonaną w środę a we wtorek byliśmy obaj na badaniach TK. W środę rano przyszedł profesor i oznajmił mu :" operacja będzie klasyczna, wie pan, lepiej włożyć w dziurę łeb i wszystko sprawdzić" Sąsiad wystraszony o mało nie uciekł. Po godz. 10 go zabrali. Na drugi dzień nie wrócił na oddział z sali pooperacyjnej, został na Intensywnej Opiece. W piątek dowiedziałem się  że ma tego "bandytę", raka. Wycięto mu znacznie więcej niż woreczek. Miałem kontakt z jego córką która przyszła na salę zabrać jego rzeczy. W szpitalu spędził miesiąc, w domu 3 tygodnie. Resztę spędza na cmentarzu.

I teraz pytanie które mnie nurtuje od tego czasu - czy miał szansę dłużej żyć gdyby nie poddał się operacji? W końcu opowiadał że ataki woreczka miał raz w miesiącu a czasem raz na 2/3 miesiące? Ile czasu by trwało nim " bandyta" by go pokonał sam?

Siff bis
O mnie Siff bis

za Śląskiem, anty PIS Prezes swojego placu i chałupy na wtory żodyn PISowiec ni mo wstympu 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo