Śmieszek Śmieszek
688
BLOG

Echo24 - jedna z przyczyn idiotów w Polsce

Śmieszek Śmieszek Społeczeństwo Obserwuj notkę 15

Bloger echo24, który mieni się mianem niezależnego jest jedną z przyczyn porażki polskiej oświaty.

Nie twierdzę, że jako wykładowca był słaby. Mógł faktycznie znać się na swojej dziedzinie, czyli geologii. Jednak ma on problem z logicznym myśleniem, więc jego studenci zapewne wyrośli na podobnych jednowymiarowych osobników.

Do takich wniosków doszedłem już parokrotnie czytając Jego notki, ale dzisiejsza to już ewenement...po wytknięciu głupoty oczywiście kasacja posta i blok.

Żeby było prościej zacznę od podania notki o którą chodzi:

https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1225408,uwaga-przekroczono-granice-propagandowej-przyzwoitosci


Teraz po kolei...nasz kochany błazen uparł się na jakąś notkę, gdzie była ambasador USA stwierdziła, że Polsce należy się nagroda Nobla za przyjęcie uchodźców i "oni nie żyją w obozach".

Niby nic dziwnego, ale tam było napisane: 


Była ambasador USA w Polsce odpowiedziała, że nasz przyjął około 1,8 mln uchodźców. 


W czym problem? Nasz geniusz uznał, że celowo nie napisano nic po "nasz". Zryty łeb podpowiedział mu z automatu, że chodzi o nasz rząd. Nie wpadł na pomysł, że to błąd lub żeby sprawdzić w innych źródłach.

Inna sprawa, że logiczne było że jak ktoś mówi "Oni nie są w obozach", to są w domach Polaków.

Sprawdziłem w kilku miejscach(co nie było trudne, ale ja nie byłem wykładowcą więc mogłem zniżyć się do tego poziomu), nawet na TVP i wszędzie jest to samo...nasz kraj.

Co pomyślał nasz mistrz dedukcji?


Ja natomiast zaryzykuję tezę, że była to świadoma erystyczna sztuczka mająca na celu przy użyciu metody percepcji podprogowej zakodowanie w podświadomości czytelnika błędnej informacji, że to nasz rząd, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, - przyjął 1,8 miliona uchodźców.


Tacy ludzie uczyli polską młodzież. Może i na swoim fachu się zna, nie mam powodu żeby wątpić w jego wiedzę w dziedzinie geologii. Zresztą nawet gdybym miał, to nie byłbym w stanie tego zweryfikować...nie znam się na tym całkowicie.

Jednak facet jest całkowicie oderwany od rzeczywistości...wszędzie widzi PiS. To już jest choroba i najwyższa pora zacząć się leczyć.

Co najgorsze w naszym kraju takich osób jest sporo i uważają to za normalne....




Śmieszek
O mnie Śmieszek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo