Trzy dokumenty dotyczące tego samego samolotu, ale dane na temat daty produkcji rożnią się w jednym od drugiego o 3 dni, a między pierwszym i drugim a trzecim o ponad 2 miesiące:26.06.1990, 29.061990 - wg R.MAK i załącznika nr 4 do Raportu KBWLLP a 14.04.1990 wg Protokołu Weryfikacji
29.06.1990- Raport KBWLLP
26.06.1990 - wg Raportu MAK
14.04.1990 - wg Protokołu Weryfikacji samolotu TU154M nr fabryczny 90A837 numer ogonowy 101 z JW 2139 Warszawa
Co w oficjalnych raportach w sprawie dotyczacej tragedii smoleńskiej jest zgodne ze stanem faktycznym, chyba tylko papier na ktorym te fałszyfki wydrukowano?
Nie znoszę kłamstwa, obłudy, relatywizmu moralnego i bezczelności w ich prezentacji. Preferuję rozmowę merytoryczną, opartą na faktach i uprawdopodobnionych poszlakach, analizy oparte na kojarzeniu różnych informacji i faktów w logiczny ciąg zdarzeń. Wyznaję pogląd, iż w polityce nie należy liczyć na przyjaźń, tylko na wspólne interesy, które najlepiej gwarantują dobrą współpracę, że partnerowi można zaufać, jeśli ma się możliwość kontroli jego działań.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka