wiercisław wiercisław
68
BLOG

Cieć z hydraulikiem upamiętniają prezydenta i katastrofę

wiercisław wiercisław Polityka Obserwuj notkę 1

Obejrzałem właśnie transmisję z "uroczystości" wmurowania tablicy upamiętniajej ofiary katastrofy lotniczej w Smoleńsku. Panstwo Platformy - Panstwo Tuska w ten sposób czci pamięć Prezydenta RP, wybinych reprezentanów klasy politycznej oraz najwyższych dowódców wojskowych. To co mnie zaskoczyło to fakt że "uroczystośc"i przewodniczyli urzędnicy wyjatkowo wysokiego szczebla. Znajac arogancję tej władzy można sie było spodziewać, że dla upamietnienia poprzedniego prezydenta cieć z hydraulikiem wywieszą zalaminowaną kartkę papieru, a tu proszę... taka ranga uroczystosci.

wiercisław
O mnie wiercisław

jestem endekiem, więc mam europejskie obowiąki uwielbiam Witkacego, a tzw. twórczość Gombrowicza uważam za prowincjonalne wypociny życiowego nieudacznika i frustrata

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka