W prawej kieszeni W prawej kieszeni
188
BLOG

Dlaczego nikt mówi, co jest najistotniejsze ?

W prawej kieszeni W prawej kieszeni Polityka Obserwuj notkę 2

Słucham od rana, "gadających głów" na temat konfliktu Polsko-Izraelskiego i zastanawiam się, dlaczego nikt, nie mówi o tym, co stało się jasne i chyba jest najważniejsze. Nie ma wątpliwości,  Izrael obwinia nas za Holokaust, uważa za współwinnych. Okazuje się, że oni faktycznie ,tak myślą. Nigdy specjalnie nie interesowałam się tematyką żydowską, podobnie jak miliony Polaków urodzonych po wojnie. Oczywiście wiedziałam o Holokauście, oglądałam filmy dokumentalne, które śniły mi się po nocach. Uważam mordowanie cywilów , dzieci w komorach gazowych za straszne. Nie ważne, czy byli Żydami, Cyganami, czy Polakami. To była potworność ! W całym życiu miałam  jednego znajomego Żyda i to znałam go słabo. Uważałam, wszystkich najeżdżających na Żydów, za obsesjonistów. Teraz okazuje się, że oni mieli pewną rację. To co mówiła moja Babcia, Warszawianka, o tym , że nas Żydzi nie lubili, to chyba prawda... Moja Babcia opowiadała mi, że jak Żydzi szli do getta to myśleli, że to dlatego, bo Niemcy chcą ich uchronić, a Polaków mordować...Mówiła też inne rzeczy, którym nie dawałam wiary, no, ale w świetle ostatnich faktów, będę musiała przemyśleć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka