Basia Szwed Basia Szwed
43
BLOG

Film chrześcijański 2019 | „Słodycz w niedoli” Pan jest moją skałą i moją siłą (Zwiastun)

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Film chrześcijański 2019 | „Słodycz w niedoli” Pan jest moją skałą i moją siłą (Zwiastun)

Bóg Wszechmogący rzecze: „Być może wszyscy pamiętacie te słowa: ‚Ten bowiem nasz chwilowy i lekki ucisk przynosi nam przeogromną i wieczną wagę chwały’. (…) Wielki rudy smok nie daje Bogu spokoju i jest Jego wrogiem, dlatego w krainie tej ci, którzy wierzą w Boga, są poniżani i prześladowani. Dlatego też słowa te staną się rzeczywistością w waszej grupie ludzi” („Słowo ukazuje się w ciele”).



Film chrześcijański 2019 - Słodycz w niedoli - Pan jest moją skałą i moją siłą – Zwiastun (Dubbing PL) 

Chrześcijanka Han Lu była monitorowana i śledzona przez funkcjonariuszy policji Komunistycznej Partii Chin, co doprowadziło do jej aresztowania. Policjanci brutalnie ją torturowali, próbowali wyprać jej mózg pogłoskami, a także wykorzystali jej rodzinę i inne podłe metody, próbując ją zastraszyć i doprowadzić do jej wyparcia się i zdrady Boga. Jednak kierowana słowem Boga, Han przetrwała wiele przesłuchań połączonych z torturami i z całą mocą prawdy obalała różne pogłoski i fałszywe argumenty KPCh. W gorzkim środowisku prześladowań przez KPCh powstało piękne i głośne świadectwo…

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zalecenie: Film chrześcijański 2019 | „Pośród Głębokiej Zimy” Świadectwo zwycięstwa chrześcijanki




Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo