Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
48
BLOG

Wiadomości religijne 2

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Bóg Wszechmogący mówi: „Teraz rozpocząłem Moje dzieło wśród całej ludzkości, formalnie rozpocząłem w całym wszechświecie finał Mojego planu zarządzania. Począwszy od tego momentu, każdy, kto nie jest rozważny, w każdym momencie narażony jest na pogrążenie wśród bezlitosnego karcenia. Nie jest to dlatego, że jestem nieczuły, ale jest to etap Mojego planu zarządzania; wszystko musi następować według kroków Mojego planu i żaden człowiek nie może tego zmienić. Gdy formalnie rozpoczynam Moje dzieło, wszyscy ludzie poruszają się, jak Ja się poruszam, w ten sposób, że ludzie w całym wszechświecie znajdują zajęcie razem ze Mną, w całym wszechświecie jest »rozradowanie« , a człowiek jest przeze Mnie zmobilizowany. W rezultacie wpędzam samego wielkiego czerwonego smoka w stan gorączki i konsternacji, i służy on Mojemu dziełu, a mimo tego, że jest niechętny, nie jest w stanie pójść za swymi pragnieniami, nie pozostaje mu nic innego jak poddać się Mojej kontroli. We wszystkich Moich planach wielki czerwony smok jest Moim tłem, Moim wrogiem, a także Moim sługą; w tym sensie nigdy nie obniżyłem Moich »wymagań«  względem niego. Dlatego ostatni etap dzieła Mojego wcielenia dopełnia się w jego domostwie. W ten sposób wielki czerwony smok może lepiej Mi służyć jak należy, dzięki czemu pokonam go i wypełnię Mój plan” („Słowo ukazuje się w ciele”).

Proszę obejrzeć: Wiadomości religijne

KPCh fabrykuje fałszywe informacje na temat morderstwa w McDonald's w Zhaoyuan – Massimo Introvigne – Prześladowanie chrześcijan

Tylko przez dwa dni, 20 i 21 listopada 2017 roku, w Ta Kung Pao i Wen Wei Po, propagandowych mediach Chińskiej Partii Komunistycznej (KPCh) w Hongkongu, ukazało się aż 17 artykułów atakujących Kościół Boga Wszechmogącego (KBW) oraz przytaczających plotki i kłamstwa stale fabrykowane przez KPCh, aby skompromitować i potępić KBW. Po raz kolejny morderstwo, które zostało popełnione 28 maja 2014 roku w restauracji McDonald's w mieście Zhaoyuan, prowincja Szantung, wykorzystano jako narzędzie ataku na KBW i rozpowszechniania pomówień na temat Kościoła. Profesor Massimo Introvigne, włoski socjolog, założyciel i dyrektor zarządzający Centrum Badań nad Nowymi Religiami (CESNUR), który przeprowadził dogłębne badania na temat tego morderstwa, wyjaśnia sprawę w sposób następujący.

Zobacz więcej: Darmowe filmy religijne o bardzo cennej tematyce religijnej wyjawnią tejemnice, rozwieją twoje wątpliwości związane z wiarą, oraz wzbogacą twoje życie w wierze.

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo