Słowo Boże na dziś – Rozdział 14
Słowo Boże na dziś – Rozdział 14
Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
30
BLOG

Słowo Boże na dziś – Rozdział 14

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Słowo Boże na dziś – Rozdział 14

Teraz czas naprawdę nagli. Duch Święty posługuje się wieloma różnymi sposobami, by wprowadzić nas w Boże słowa. Powinieneś być wyposażony w całą prawdę, być uświęcony, przebywać ze Mną w prawdziwej zażyłości i bliskości; nie masz żadnej możliwości wyboru. Dzieło Ducha Świętego jest pozbawione emocji i nie ma względu na to, jakim rodzajem człowieka jesteś. O ile chcesz Mnie poszukiwać i naśladować – a nie wynajdywać wymówek, nie wykłócać się o twoje zyski i straty, lecz poszukiwać, łaknąc i pragnąc sprawiedliwości, wówczas Ja będę ciebie oświecał. Bez względu na to, jak głupi i nieświadomy jesteś, Ja nie zauważam takich rzeczy. Patrzę na to, jak ciężko pracujesz w pozytywnym aspekcie. Jeżeli wciąż zdecydowanie trwasz przy koncepcji samego siebie, krążąc w twoim własnym małym świecie, w takim razie myślę, że jesteś w niebezpieczeństwie… Czym jest uniesienie? Co znaczy być porzuconym? Jak powinieneś żyć w obliczu Boga? Jak powinieneś czynnie współpracować ze Mną? Pozbądź się swoich własnych koncepcji, przeanalizuj samego siebie, zdejmij swoją maskę, zobacz wyraźnie swe własne, prawdziwe barwy, poczuj do siebie wstręt, miej serce, które poszukuje, łaknąc i pragnąc sprawiedliwości, uwierz, że sam z siebie autentycznie nic nie znaczysz, bądź gotowy wyrzec się siebie, bądź zdolny do zaniechania wszystkich twoich sposobów postępowania, ucisz się przede Mną, składaj w ofierze więcej modlitw, szczerze do Mnie przylgnij, wznieś swe oczy ku Mnie oraz nie przestawaj zbliżać się do Mnie i ze Mną obcować – oto klucz. Ludzie często wpadają w pułapkę samych siebie i nie przebywają w obliczu Boga.

Ludziom jest naprawdę trudno wyobrazić sobie obecne dzieło Ducha Świętego, a wszystko staje się rzeczywistością; bycie bezmyślnym naprawdę na nic się nie zda. Jeśli twoje serce i umysł tkwią w błędzie, wówczas nie będzie dla ciebie ratunku. Od początku do końca i o każdym czasie należy pozostawać czujnym, by ustrzec się przed niedbalstwem. Błogosławieni są ci, którzy są ciągle czujni i oczekujący, oraz ci, którzy trwają przede Mną w ciszy! Błogosławieni są ci, którzy ciągle wznoszą ku Mnie swe serca, którzy troszczą się o to, by uważnie słuchać Mego głosu, którzy zwracają uwagę na Moje działania oraz wprowadzają w życie Moje słowa! Czas rzeczywiście nie cierpi żadnej zwłoki. Wszelkiego rodzaju plagi runą z impetem, otwierając swe mordercze, krwawe paszcze, by pochłonąć was wszystkich niczym wody potopu. Moi synowie! Czas nadszedł! Nie ma już miejsca na rozmyślania. Jedyną drogą ucieczki, która zaprowadzi was pod Moją ochronę, jest powrót przed Moje oblicze. Musicie zachować synowską siłę charakteru, nie bądźcie słabi i zniechęceni; musicie nadążać za Moimi krokami, nie odrzucajcie nowego światła, a gdy mówię wam, jak się odżywiać i pić, powinniście być posłuszni i odżywiać się i pić należycie. Czy teraz wciąż jest czas, abyście bezładnie walczyli bądź zmagali się ze sobą nawzajem? Czy możecie prowadzić wojnę, jeśli nie jecie do syta i nie jesteście w pełni wyposażeni w prawdę? Jeśli chcecie przezwyciężyć religię, musicie być w pełni wyposażeni w prawdę. Jedzcie i pijcie więcej Moich słów i więcej rozmyślajcie nad Moimi słowami. Musicie samodzielnie jeść i pić Moje słowa oraz zacząć od zbliżania się do Boga. Niech to będzie ostrzeżeniem dla was! Musisz uważać! Ci, którzy są bystrzy, powinni szybko obudzić się do prawdy! Wyrzeknijcie się tych wszystkich rzeczy, z którymi ciężko wam się rozstać. Powiadam ci raz jeszcze, że te rzeczy naprawdę szkodzą twemu życiu i nie przynoszą pożytku! Mam nadzieję, że w twych działaniach możesz polegać na Mnie, w przeciwnym razie jedyną ścieżką przed tobą będzie ścieżka śmierci, a dokąd wówczas pójdziesz, aby szukać ścieżki życia? Wyzbądź się serca, które uwielbia zajmować się zewnętrznymi rzeczami! Wyzbądź się serca, które jest nieposłuszne wobec innych ludzi! Jeśli twoje życie nie może dojrzeć, a ty jesteś porzucony, czy w takim razie nie okażesz się człowiekiem, który sam doprowadził siebie do upadku? Dzieło Ducha Świętego w tej chwili nie jest takie, jak sobie wyobrażasz. Jeśli nie jesteś zdolny do wyrzeczenia się swoich koncepcji, w takim razie poniesiesz wielką stratę. Gdyby dzieło było zgodne z ludzkimi koncepcjami, czy mogłyby twoja dawna natura i koncepcje wyjść na jaw? Czy byłbyś zdolny poznać samego siebie? Być może nadal myślisz, że nie masz koncepcji, jednak tym razem wszystkie twoje szpetne strony wyraźnie wyjdą na jaw. Zastanów się uważnie:

Czy jesteś kimś, kto jest Mi posłuszny?

Czy jesteś skłonny i gotowy do wyrzeczenia się samego siebie i pójścia za Mną?

Czy jesteś kimś, kto w czystości serca szuka Mojego oblicza?

Czy wiesz, jak zbliżyć się do Mnie i obcować ze Mną?

Czy potrafisz uciszyć się przede Mną oraz szukać Mojej woli?

Czy wcielasz w życie słowa, które Ja tobie objawiam?

Czy potrafisz zachować wobec Mnie zwykły stan?

Czy jesteś w stanie przejrzeć przebiegłe knowania szatana? Czy ośmielasz się je odsłonić?

Jak bardzo jesteś zatroskany o brzemię Boga?

Czy jesteś kimś, kto jest zatroskany o brzemię Boga?

Jak pojmujesz dzieło Ducha Świętego?

Jak wygląda twoje zgodne posługiwanie w Bożej rodzinie?

Jak składasz mocne świadectwo o Mnie?

Jak toczysz słuszną walkę o prawdę?

Musisz znaleźć czas na dokładne przemyślenie tych prawd. Fakty są wystarczające, aby udowodnić, że ten dzień jest tak blisko. Nim świat dosięgną klęski, musicie być uczynieni pełnymi – jest to sprawa wielkiej wagi, niecierpiąca zwłoki! Pragnę uczynić was pełnymi, widzę jednak, że jesteście w pewnym stopniu nieokiełznani. Macie odwagę, ale nie czynicie z niej dobrego użytku, nie pojęliście też najważniejszych rzeczy, natomiast wszystko, co pojęliście, to sprawy błahe. Jaki jest pożytek w debatowaniu nad tymi rzeczami? Czyż to nie jest marnowanie czasu? Okazuję wam w ten sposób dobroć, ale wy nie dbacie o to, by okazać jakąkolwiek wdzięczność, wy jedynie zwalczacie się nawzajem, tak więc czy cały Mój bolesny wysiłek nie został zmarnowany? Jeżeli będziecie dalej podążać tą drogą, nie będę poświęcał czasu, aby was namawiać! Mówię wam, że dopóki nie obudzicie się d0 prawdy, dzieło Ducha Świętego będzie od was oddalone! Nie otrzymacie więcej pokarmu, a możecie wierzyć w taki sposób, jaki uznajecie za stosowny. Moje słowa zostały wypowiedziane w sposób wyczerpujący; posłuchać czy nie – to zależy od was. Gdy czas nadejdzie, gdy będziecie zagubieni, gdy przed wami nie będzie drogi wiodącej naprzód, gdy nie będziecie mogli zobaczyć prawdziwego światła, czy będziecie winić Mnie? Jaka ignorancja! Jeśli będziecie mocno trzymać się samych siebie i nie odpuszczać, jakie będą tego konsekwencje? Czyż nie okaże się, że wasze działanie było ćwiczeniem w daremności? Jak żałosne jest być odrzuconym, gdy nadchodzą katastrofy!

Teraz jest kluczowa faza budowy Kościoła. Jeśli nie jesteście w stanie zaangażować się w czynną współpracę ze Mną i z całego serca ofiarować Mi siebie, jeśli nie jesteście w stanie poświęcić wszystkiego, w takim razie doznacie straty; czy wciąż możecie mieć inne zamiary? Okazywałem wam w ten sposób pobłażliwość, oczekując, aż okażecie skruchę i zaczniecie od nowa. Jednak teraz czas rzeczywiście na to nie pozwala i muszę brać pod uwagę pełny obraz. Przez wzgląd na cel Bożego planu zarządzania wszystko zmierza do przodu i Moje kroki podążają do przodu – dzień za dniem, godzina za godziną, chwila za chwilą, a ci, którzy nie są w stanie nadążyć, będą porzuceni. Każdego dnia jest nowe światło, każdego dnia wykonywane są nowe czyny, codziennie są nowe rzeczy, a ci, którzy nie są w stanie zobaczyć światła, są ślepi! Ludzie, którzy nie idą za Mną, będą wyeliminowani…

Zobacz więcej: Modlitwa do Pana Boga może odmienić nasze życie, a zatem jak się modlić, by Bóg nas wysłuchał? Znajdziecie tu wiele artykułów i pieśni, a w nich porady na ten temat.

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo