zebyjaknoze zebyjaknoze
529
BLOG

obsługa klienta eBay

zebyjaknoze zebyjaknoze Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Oto list który dostałem od obsługi klienta firmy eBay - oddział Polska

Witaj (...),

Serdecznie dziękuję za kontakt z Działem Obsługi Klienta eBay odnośnie zmian informacji o firmie.

Z przykrością informuję, że konto xxxxx zarejestrowane jest w serwisie eBay.pl. W serwisie polskim nie istnieje opcja aktualizacji lub zmiany danych o firmie. 

(....)


Rozumiem, że nie takiej odpowiedzi oczekiwałeś. Pamiętaj jednak aby dodać informacje do opisu aukcji.

Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące serwisu eBay, skontaktuj się z nami ponownie. Chętnie udzielimy Ci wszelkich wyjaśnień.


Pozdrawiam,

(...)
Dział Obsługi Klienta eBay.pl 

No cóż przykro im, że jestem ich klientem - no ale kawał %!$@ ze mnie. Całe szczęście, że wiedzą, że nia takiej odpowiedzi oczekiwałem. No ale na pocieszenie oddział w USA był bardziej pomocny.

zebyjaknoze
O mnie zebyjaknoze

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości