apol apol
43
BLOG

Dogen w lesie

apol apol Polityka Obserwuj notkę 0

Na początek dzisiejsze dane:

dystans: 9 000 kroków,

czas: 1 g. 28 min.,

średni puls: 119;

spalanie: 800 kal.  

Wyruszam trochę wcześniej, jakby w nagrodę, po porannych wynikach kontrolnych. J

Idę za wskazaniami Dogena i staram się nie myśleć, na początek o polityce. O kurde, jakie to trudne. Wszystko mi się kojarzy. Ale najbardziej – długo nie mogę się od tego uwolnić – śmieci w lesie przypominają mi politykę i polityków. Chyba nie ma wyjścia, będę musiał (kiedyś!) zacząć sprzątać. Na razie staram się o tym nie myśleć.

Łatwiej zmieniać kogoś niż siebie. Bo przy zmienianiu siebie najtrudniej wytrwać w dobrych postanowieniach. Są dwa wyjścia. Pierwsze, otoczyć wszystko tajemnicą (i ukradkiem wkuwać słówka, biegać bladym świtem lub zapisać się na kurs tańca). Druga możliwość, dokładnie odwrotnie, ogłosić wszem i wobec; wtedy presja pomaga presja, no bo było głupio i łyso. I to jest powód pisania mojego apolitycznego blogu.

Na koniec mój krokomierz apolityczny; zrobiłem 9022 kroków zatem szanse na nowe wybory są nawet spore 78 %.

apol
O mnie apol

apolityczny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka