Michał Kamiński ma poważne kłopoty ze zdrowiem.
Michał Kamiński ma poważne kłopoty ze zdrowiem.

Michał Kamiński w szpitalu. Poważnie chory senator przeszedł zabieg

Redakcja Redakcja Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 28
Wicemarszałek Senatu nie był w stanie rozmawiać z dziennikarzami przez telefon. Michał Kamiński podziękował za wsparcie i trzymanie kciuków podczas pobytu w szpitalu. Polityk jest bardzo poważnie chory na cukrzycę.

- Przez ostatnie dwa tygodnie czułem się coraz gorzej. Okazało się ze mam problemy, które trzeba rozwiązywać zabiegowo. Pod trzema kroplówkami na raz jeszcze nie byłem, ale jak donoszą mi z domu, Afraczek za mną tęskni. Bardzo dziękuje i za mega profesjonalną opiekę, którą jestem otaczany. I bardzo dziękuje za wyrazy otuchy - napisał w mediach społecznościowych były polityk PiS i PO, obecnie senator Koalicji Polskiej PSL.

Jesienią ubiegłego roku Michał Kamiński był zakażony koronawirusem. Jak pisał, czuł się bardzo źle i ostrzegał przed bagatelizowaniem COVID-19. Teraz problemy zdrowotne wróciły do Kamińskiego, który jest osłabiony po zabiegu medycznym. Od kilku lat senator zmaga się z cukrzycą. Dzięki diecie zrzucił aż 40 kilogramów, za namową lekarzy zaczął się zdrowo odżywiać i uprawiać sport. 

GW

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka