Reklama Żabki Nano na dworcu PKP w Poznaniu. Fot. Materiały prasowe
Reklama Żabki Nano na dworcu PKP w Poznaniu. Fot. Materiały prasowe

Żabka Nano, największa sieć sklepów autonomicznych w Europie

Redakcja Redakcja Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 1
Żabka uruchomiła nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”. Jej celem jest podkreślenie benefitów, które daje klientom Żabka Nano, tj. dostępne 24/7, szybkie i wygodne zakupy bez kas i gotówki.

Żabka Nano to największa sieć sklepów autonomicznych w Europie. Sklepy autonomiczne pozwalają na zakupy bez udziału kasjera czy nawet kasy samoobsługowej. Wystarczy wejść do sklepu, wziąć towar z półki i wyjść, a Żabka automatycznie pobierze należną kwotę z konta klienta.

– Chcemy zachęcić nowych klientów do korzystania z możliwości wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych. Zwracamy uwagę na przewagi naszego formatu – dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, szybkość procesu zakupowego i innowacyjność. Podkreślamy także elastyczność formatu Żabka Nano, prezentujemy szeroki i różnorodny asortyment dostępny w naszych sklepach, który jest dopasowany zarówno do grupy klientów, jak i do lokalizacji – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.


Kampania wspierana promocją

Kampania reklamowa jest realizowana w miastach, w których zlokalizowane są Żabki Nano, tj. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie oraz Gdańsku, Gdyni i Sopocie. 

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie której każdy, kto kupi jeden raz dowolną przekąskę marki HAPS, uzyska rabat 30% na pierwsze i wszystkie kolejne zakupy do końca czerwca tego roku, bez limitu. Z promocji mogą skorzystać zarówno klienci wchodzący na kartę płatniczą, jak i aplikację Żappka. 

Od jednego sklepu do największej sieci w Europie

Pierwsza Żabka Nano została otwarta w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Dwa lata później działa już 60 tego typu placówek, co czyni Żabkę Nano największą siecią sklepów autonomicznych w Europie. Sklepy zlokalizowane są m.in. w miejscach, w których – ze względu na ograniczoną powierzchnię lub wymogi prawne – nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, np. w biurowcach, klubach fitness czy akademikach. 

Komentarze