Szymon Gawryszczak podczas pikniku LOTTO Drużyna Marzeń, Zdjęcie: X/Totalizaotr Sportowy
Szymon Gawryszczak podczas pikniku LOTTO Drużyna Marzeń, Zdjęcie: X/Totalizaotr Sportowy

Totalizator Sportowy: Amatorski sport jest tak samo ważny jak profesjonalny

Redakcja Redakcja Sport Obserwuj notkę 6
Piknik “LOTTO Drużyna Marzeń” na Torze Służewiec był podsumowaniem osiągnięć minionych dwóch dekad Totalizatora Sportowego i określenia celów na przyszłość. O tym, jak ważne dla Totalizatora jest to wydarzenie, dla portalu Interplay.pl opowiadał Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.

Szymon Gawryszczak wyjaśnił, że celem projektu jest zaproszenie do “LOTTO Drużyny Marzeń” nie tylko rozpoznawalnych i utytułowanych sportowców. – Wszyscy sportowcy, z którymi współpracujemy, bardzo ciężko trenują i zasługują na jak największe wsparcie z naszej strony. Każde zawody, większej czy mniejszej rangi są dla nich wielką szansą. My jako Totalizator Sportowy chcemy natchnąć oraz zainspirować Polaków do tego, żeby skierowali się ku aktywnemu trybowi życia. Po niedzielnym pikniku widać, że jako społeczeństwo garniemy się do sportu – mówił w rozmowie Gawryszczak.

Inspiracja do aktywnego życia

Totalizator Sportowy pragnie inspirować Polaków do prowadzenia aktywnego trybu życia. Projekt “LOTTO Drużyna Marzeń” jest zdaniem członka zarządu Totalizatora Sportowego rozwojowy i zapowiada się, że przyniesie jeszcze wiele niespodzianek. – Jestem pewien, że zaskoczymy jeszcze nie raz – mówił Gawryszczak.

Gawryszczak potwierdził, że Totalizator Sportowy po raz kolejny udowadnia, iż jest blisko Polaków, a sport amatorski jest równie ważny jak profesjonalny. – Chcemy natchnąć wszystkie pokolenia do wyjścia z domu i uprawiania sportu. Wspieramy wielu sportowców, często tych nieznanych, aby pokazać, że współpracujemy z zawodnikami nie tylko, gdy odnoszą wielkie sukcesy. One w każdej chwili mogą nadejść – podkreślił w rozmowie z Interplay.pl


Na pytanie o przyszłe plany Totalizatora Sportowego w związku z propagowaniem sportu Gawryszczak odpowiedział, że firma koncentruje się na projektach, które są już w trakcie realizacji. Jednocześnie Totalizator pracuje nad strategią, którą ma zamiar wkrótce przedstawić opinii publicznej. – Na pewno będzie widoczna zmiana jakościowa. Będą nowe projekty, ale nie oznacza to, że rezygnujemy z realizacji podstawowej misji, czyli wspierania polskiego sportu – zapowiedział Gawryszczak.

Drugi etap kampanii Totalizator Sportowy zapowiedział na jesień 2024 roku. Projekt ten będzie realizowany w internecie, na nośnikach outdoorowych oraz w kanałach społecznościowych. 


Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj6 Obserwuj notkę

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport