Po ponad 2,5 roku od wprowadzenia na rynek Provident Polska wydał już ćwierć miliona kart Provi Smart. To jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się produktów w ofercie firmy i jedno z najpopularniejszych rozwiązań płatniczych w segmencie pozabankowym w Polsce. Pod względem liczby wydanych kart kredytowych Provident znajduje się w pierwszej dziesiątce największych wydawców w Polsce – zaraz obok największych banków.
Od momentu wprowadzenia na rynek, karta zyskała dużą popularność wśród klientów, którzy płacą kartami w sklepach, korzystają z wypłat z bankomatów oraz wypłat bezpośrednio u doradcy. To jedno z najszybciej rozwijających się rozwiązań płatniczych w segmencie pozabankowym w Polsce.
- Sukces kart Provi Smart pokazuje, że nasi klienci doceniają wygodę, prostotę i bezpieczeństwo tego rozwiązania. Karta pozwala im swobodnie korzystać z przyznanych środków, realizować zakupy i wypłacać gotówkę, kiedy jej potrzebują – mówi Marcin Kamiński, Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych Provident Polska.
Karta Provi Smart ciągle rozwijana
Karta Provi Smart stanowi dziś istotny element strategii rozwoju Providenta, wspierając klientów w elastycznym i odpowiedzialnym zarządzaniu finansami. Firma konsekwentnie rozwija ten segment, wprowadzając nowe funkcjonalności i udogodnienia dla użytkowników.
- Segment kart rozwija się bardzo dynamicznie. Widzimy, że rozwiązania płatnicze oferujące elastyczny, bezpieczny dostęp do środków idealnie odpowiadają na potrzeby naszych klientów. W perspektywie kolejnych lat przewidujemy dalszy wzrost znaczenia kart w naszej działalności – dodaje Marcin Kamiński.
Nowoczesny design i udogodnienia dla użytkowników
Provident konsekwentnie rozwija ofertę kart kredytowych, łącząc funkcjonalność z nowoczesnym designem. Stanowi element długofalowej strategii Providenta, w której nowoczesne technologie płatnicze wspierają odpowiedzialne i dostępne finansowanie dla szerokiego grona klientów. Przypomnijmy, że niedawno karty kredytowe Provident Polska otrzymały nowoczesny projekt graficzny utrzymany jest w charakterystycznych kolorach marki.
Nowością w wyglądzie kart Provident jest pionowy układ, który łączy atrakcyjny wygląd z praktycznym użytkowaniem. W ramach odświeżonej szaty graficznej, został wprowadzony także system wizualnego rozróżniania kart w zależności od kanału sprzedaży – niebieska Provi Sm@rt i zielona Provi Smart agent. Ma to na celu ułatwienie klientom jasnego powiązania produktu z odpowiednim kanałem dystrybucji – cyfrowym lub za pośrednictwem doradcy.
- Chcemy, aby nasze produkty były nowoczesne nie tylko z wyglądu, ale przede wszystkim funkcjonalnie. Dlatego bardzo ważnym aspektem jest dla nas zapewnienie bezpieczeństwa i dostępności dla wszystkich klientów – wyjaśnia Marcin Kamiński.
Jedną ze zmian jest wprowadzenie tzw. blind notch, czyli specjalnego wycięcia na krótszym boku karty płatniczej, które ma ułatwić osobom niedowidzącym i niewidomym intuicyjne włożenie jej do bankomatów i terminali. Ponadto dla zwiększenia bezpieczeństwa, jak i estetyki, wszystkie dane karty zostały przeniesione na jej rewers, a miejsce na podpis zniknęło, co jest zgodne z najnowszymi trendami w branży płatniczej.
Nowa linia produktów
Dzięki otrzymaniu licencji Krajowej Instytucji Płatniczej (KIP) od Komisji Nadzoru Finansowego, Provident Polska aktywnie rozwija segment kart kredytowych, czego przykładem jest właśnie wprowadzenie nowej linii produktów. Wszystkie działania Provident Polska – od nowego designu kart kredytowych po edukację klientów – mają na celu zapewnienie produktów funkcjonalnych, estetycznych i dostępnych dla każdego. Rozwój tego segmentu wpisuje się w długoterminową strategię firmy, w której nowoczesność łączy się z troską o komfort i bezpieczeństwo klientów.
Fot. Provident
TW