Janek35 Janek35
97
BLOG

Nergal list otwarty

Janek35 Janek35 Kultura Obserwuj notkę 3

Do napisania tego listu sprowokowały mnie Pana wypowiedzi, że bez względu na wszystko Pan się nie nawróci, że Pan ma swój świat wartości, że Pan jest taki kozak i tak dalej. Zadziwiła mnie jednak pewna rzecz Pan, osoba chora mówi wyłącznie o sobie.

Pan nawet przez chwilę nie pomyślał, że temu Bogu (którego nie ma, dzięki Bogu) Pana choroba nie jest potrzebna do zbawiania (śmieszne słowo) Pana i świata, że ta choroba i Pana życie jest potrzebne panu Markowi, który leży obok. Być może to, że Pan zachorował, osoba znana, uratuje tysiące innych, którzy dzięki apelowi Pana partnerki  Doroty dostaną szanse, której by nie mieli przy naszych krajowych danych o dawcach. To traktuję jako element "boski" w naszym życiu, że Pana życie oprócz muzyki ma dodatkowy wymiar. Tak swoje cierpienie traktował Karol Wojtyła zwany Janem Pawłem II w pewnych kręgach.

Bardzo Panu współczuję i jestem z Panem i ze wszystkimi Pana bliskim w tych trudnych chwilach.

P.S. Nie jestem związany z żadną religią ani ruchem religijnym. Uważam, że prawo powinno być proste więc sympatyzuje z dziesięcioma przykazaniami.

P.S.2 Próbowałem znaleźć tytuł filmu, który opowiada o bezwzględnym przestępcy, który przyjaźni się z księdzem. Gangster jest bezwzględny morduje, rabuje ale wpada i zostaje skazany na karę śmierci. W swoje dzielnicy ma znakomitą renomę i kult herosa. Kiedy idzie na wykonie wyroku, Ksiądz go prosi, żeby nie cwaniakował ale żeby się załamał i prosił o wybaczenie. Na początku odrzucił ten pomysł ale ksiądz-przyjaciel go przekonał i kiedy wszyscy myśleli, że zobaczą twardziela, zobaczyli mazgaja, który w ten sposób być może nie jednemu z nich dał powód do myślenia.

P.S.3 Obejrzałem kilka teledysków i wysłuchałem muzyki i przyznaję, że jest to znakomita praca i widać duże zaangażowanie Pana i współpracowników.

Janek35
O mnie Janek35

Jak widzę, że 99% ludzi stoi kiedy jest pełno krzeseł to siadam, jeśli nie ma zakazu. Nie cierpię stadności i braku indywidualizmu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura