Janek35 Janek35
102
BLOG

Vat na ksiązki 100% to i tak nie ma znaczenia

Janek35 Janek35 Gospodarka Obserwuj notkę 8

 

W kilku ostatnich dniach, złapałem się na haczyk i przeczytałem trylogię Stiega Larssona "Millenium" i już kiedy czytałem pierwszą część czułem niesamowity smród myśli marksistowskiej ale, że książka napisana jest sprawnie i można powiedzieć, że nie jest wymagająca, więc połknąłem te ponad 2000 stron w tydzień. Jednak pierwsze wrażenie mnie nie myliło, jak po niewczasie sprawdziłem w Wiki Stig Larson należał do partii komunistycznej a później, nie wiem czy nie gorzej do trockistowskiej:
"Stieg Larsson znany był ze swoich lewicowych poglądów. Do 1987 był członkiem Kommunistiska Arbetareförbundet (Komunistycznej Ligi Robotniczej)[2], zrezygnował jednak z tej funkcji gdyż nie chciał utożsamiać się antydemokratycznymi przejawami tej partii. Był redaktorem naczelnym szwedzkiej trockistowskiej gazety Fjärde internationalen[2]. Popierał także ruchy antyrasistowskie
i antynazistowskie."
 
Czytelnictwo w Polsce a właściwie jego brak nie ma związku z ceną książek. Przynajmniej nie ich
z zmianami w zakresie Vat-u. Tłumaczenie braku czytelnictwa ceną, jest uciekaniem od problemu.
W czym tkwi problem, w braku nawyków? Kto nauczy tych nawyków, tę młodzież skoro ich rodzice nie czytają. Jak mają się kształcić młodzi ludzie na uniwersytetach skoro nikt nie wymaga od nich czytania książek. Jest 1001 i jeden sposobów na czytanie za małe pieniądze. Sam chodzę do antykwariatów!!!
Na początku napisałem, co przeczytałem ostatnio, i że jest mi z tym autorem mimo, że sprawny i że już nic nie napisze nie po drodze ALE przeczytałem, miliony Polaków nie przeczyta. Nie weźmie do ręki ponieważ nie ma nawyku a nie dlatego, że książka zdrożeje o pięć złotych.
Janek35
O mnie Janek35

Jak widzę, że 99% ludzi stoi kiedy jest pełno krzeseł to siadam, jeśli nie ma zakazu. Nie cierpię stadności i braku indywidualizmu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka