Janek35 Janek35
273
BLOG

Tylko trzy lata? Skąd sąd wziął te trzy lata?

Janek35 Janek35 Polityka Obserwuj notkę 2

Z dużym zadowoleniem przyjąłąłem wynik skazujący. Jednak jego wysokośc mnie całkowicie zadziwiła. Trzy lata?! Jak sąd to obliczył? 100 000 zł razy PO, minus Agent Tomek, podzielić przez kobieta, pomnożyć przez Kaczyński(X2) ,dodać wiek posłanki, wyciągnąć całkę z ławki i jeszcze raz pomnożyć przez CBA ale odjąć płacz POsłanki i wyszło trzy lata?

Jest to wyrok haniebnie niski. Dla przedstawiciela Narodu, który jest suwerenem, wyrok tego sądu jest obrazą. Wyrok za korupcję przedstawiciela Narodu, powinien oscylować w granicach maksymalnych a dopiero inne okoliczności łagodzące mogą stanowić o łagodniejszym wymiarze kary, np.: wspólpraca  z wymiarem sprawiedliowści, wskazanie tej "trzeciej". W innym wypadku sąd powinien traktować tą Panią jak osobę, która nie czuje  sie winna i skazać ją na maksymalny wymiar kary. 

Przypomina mi się sprawa pewnego gnojka z przed kilu lat , który zaalarmował, że w szpitalu jest bomba. W ramach edukacji, ponieważ był to już któryś "głupi kawał", podniesiono górną granicę kary za takie przestepstwo do  8 lat i on dostał  te osiem lat. Czemu więc przedstawicielka Narodu nie dostała górnej granicy?

Dotyczy to również Lipca i innych przedstawicieli Narodu.

P.S. Sam uczesniczyłem w podobnym procesie. Pomagałem i ja i moja rodzina w zapuszkowaniu sprzedajnego prezydenta miasta. Dostał tylko 4,5 roku on i jego zastępca.

 

Janek35
O mnie Janek35

Jak widzę, że 99% ludzi stoi kiedy jest pełno krzeseł to siadam, jeśli nie ma zakazu. Nie cierpię stadności i braku indywidualizmu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka