prawo cytatu
prawo cytatu
kierownik karuzeli kierownik karuzeli
156
BLOG

Kierownik karuzeli w krainie liliputów

kierownik karuzeli kierownik karuzeli Polityka Obserwuj notkę 4

Wczoraj zamieściłem notkę o lilipuciej polityce naszej opozycji. Opisałem szczególny przypadek posła Kierwińskiego zarzucającemu PIS owi gigantomanie. Ów zarzut pojawia się w wielu kontekstach, a ostatnio w kontekście budowy kanału na Mierzei Wiślanej. Niestety szanowna Administracja Salonu 24 upchnęła moją notkę gdzieś w „ piwnicy” Nawet nie wysiliła się aby  ją otagować. 

Także, kilka dni temu zamieściłem notkę historyczną przypominającą gwarancje „ Praw Kardynalnych „ udzielonych Polsce, przez Caryce Katarzynę. Owe gwarancje, a także zewnętrzna siła  czy nacisk jaki  stał  za owymi gwarancjami, do złudzenia przypomina zakulisowe działanie naszej obecnej opozycji wiszącej u brukselskiej klamki.  Można powiedzieć - znowu to samo - tylko w innych dekoracjach i inne wypowiada się dziś zaklęcia.

Także ten tekst zamurowano w „ piwnicy”

Niestety...

Rozbijam, więc mur i jeszcze raz wklejam owe teksty:


https://www.salon24.pl/u/24-24/1015873,pis-w-krainie-liliputow

https://www.salon24.pl/u/24-24/1014671,sad-najwyzszy-czy-juz-targowica


Link do mojego bloga Mój Blog

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka