Wujek
Wujek
WUJEK WUJEK
269
BLOG

Po co nam Polska, skoro mamy TSU-e ?

WUJEK WUJEK Polityka Obserwuj notkę 24

Tak się oburzaliśmy na Trzaskowskiego, kiedy pytał, po co nam CPL skoro mamy lotnisko w Berlinie.

Można było z tego kpić ale ważne, kto śmieje się ostatni a wygląda na to, że jest nim właśnie  Prezydent Stolicy.


Wyrok Trybunału Europejskiego w sprawie jakiegoś, marginalnego zapytania prawnego ze strony Rumunii, wywraca tak naprawdę porządek jurysdykcyjny w całej Unii. Chcieliśmy Nowego Ładu, to go dostaliśmy. 

Jeśli ten wyrok ma być respektowany a chodzi o to, że prawo unijne jest nadrzędne nad prawem konstytucyjnym każdego z Państw do Unii przynależącym, to oznacza całkowitą utratę suwerenności tych Państw. Nie ma znaczenia ani Konstytucja RP, tak broniona w wygodnych kwestiach przez  opozycję, nie ma znaczenia Prezydent RP, którego podstawowym zadaniem będzie stanie na straży najwyższego aktu prawnego, który nie ma mocy prawnej, nie jest nam potrzebny Sejm Rzeczpospolitej, bo po co ma tworzyć prawa, które nie mają mocy...

To jest sytuacja, do której od lat przygotowywała się Platforma Obywatelska, do tego zadania powołana do życia przez Niemcy i przez Niemcy sfinansowana o czym opowiada były jej prominent, Piskorski. Zawsze, na pytanie dlaczego PO nie ma programu, odpowiadałem, że mieć go nie może! Bo gdyby miała jakikolwiek własny program, natychmiast straciłaby poparcie Niemiec i Brukseli. Ta partia została stworzona w celu zarządzania Polską a nie rządzenia nią. Dlatego wieje z niej taka pustka ideowa i taka bezradność w obliczu jakiejkolwiek kreatywnej propozycji. Oni po prostu nie po to istnieją, nie do do tego zostali zorganizowani, by Polskę rozwijać, są po to, by  pilnować, żeby się nie rozwijała. To nie jest jakaś spiskowa teoria, to widać, słychać i czuć w każdym ich działaniu, czy wypowiedziach

Mamy prawnie jako Państwo, mniej do powiedzenia w samostanowieniu niż Bawaria, czy inny land. Jestem niezmiernie ciekaw, co Prawo i Sprawiedliwość w tej sytuacji zrobi. Partia, na którą głosowałem i którą wspieram na tym forum już ponad dziesięciolecie, pewnie zrobi to, co polubiło ostatnio najbardziej, czyli ...oburzy się... Tak, jak oburzyło się w sprawie wspólnej, unijnej pożyczki, by zaraz ją przyjąć.

-----------------------------------------------

Być może, Państwo Polskie powinno Unię Europejską opuścić.

Jedyna korzyść, czyli otwarte granice, właśnie się kończy za sprawą  paszportów covidowych.

Sprzedanie państwowości za jakiekolwiek pożyczki musi być czymś obmierzłym dla świadomych obywateli wspólnoty,  mającej doświadczenia rozbiorów, wojny i jej skutków.

Zanurzamy się w kolejnym, utopijnym planie zniewolenia i ja się na to z całych sił doświadczeń mego życia nie godzę a zdanie zmanipulowanych smarkaczy mam gdzieś. Niech się zaczną uczyć

Bo ja wiem, czym jest zniewolenie, ogłupianie, tępy nadzór, manipulacja...Przeżyłem to.Ale nawet to, czego doświadczyłem, nie było tak groźne, jak to, z czym mamy do czynienia dzisiaj. Za moich, mrocznych czasów, Zachód był Jutrzenką, nadzieją...A dziś jest Piekłem, pełnym obskórnych dzielnic, brudu, gwałtów, przemocy i odartych z wartości istot. Ale, jeśli ktoś mi zasugeruje, że namawiam do aliansów z Rosją, jest idiotą. Lepiej grać z Piekłem niż kłaść się na Dnie.

-----------------------------------------

Jeśli udało mi się zamieścić zdjęcie, które przyniosła oburzona połowica a które obrazuje ogłoszenie zamieszczone na budynku szkoły podstawowej, to informuję, że na razie JEST PO POLSKU.

Byliście w Krzyżowej koło Bolesławca? Tam, gdzie Mazowiecki jednał się z Kohlem? 

Pojedźcie koniecznie, w recepcji dostaniecie mapę Polski, gdzie przeczytacie, że jej zachodnie strony są pod "czasową administracją Polski"

Czasową!

Czyli, już niedługo...





-------------

19.05.21











WUJEK
O mnie WUJEK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka