Osowa22 Osowa22
194
BLOG

Na Bałtyku zostanie storpedowany jakiś statek, a Lewica zerwie koalicję

Osowa22 Osowa22 Rozmaitości Obserwuj notkę 2
W kolejnym swoim filmiku z przeczuciami na najbliższy czas najciekawsze wydaje się być zatonięcie lub storpedowanie statku pasażerskiego na Bałtyku.

W ostatnim swoim filmiku spisałem przeczucie ogromnej powodzi i wylewania rzek. Jak widać ta wizja szybko się sprawdziła, bowiem w ostatnim czasie mieliśmy do czynienia z dużymi powodziami, które miały miejsce w różnych miejscach świata, jak na przykład w Dubaju, Iraku, Azji Wschodniej, Indiach czy Brazylii. Doszło też do licznych podtopień i powodzi również w Europie, a także o dziwo w Afryce, na przykład w Kenii. A to jeszcze nie koniec, bo jak pisałem wcześniej aktywność żywiołów będzie się jeszcze bardzo mocno zwiększać.

A w ostatniej wizji miałem poczucie, że na Bałtyku rozpocznie się właśnie zarzewie III wojny światowej. Szerzej opowiadam o tym w swoim filmiku. Ciekawą kwestią jest też wspomniana w filmiku u mnie kwestia przyszłości obecnej koalicji. Wygląda na to, że ona długo nie przetrwa, a jeśli już, to co najwyżej do okolic wyborów prezydenckich w 2025. Wówczas prawdopodobnie jednak jedna z partii zerwie współpracę, a w Polsce będzie rządziła przez jakiś czas jakaś dziwna komisja czy rząd fachowców niezwiązany z wcześniej z polityką.

Tutaj macie link do mojego filmiku. Poproszę oczywiście o SUB - https://www.youtube.com/watch?v=A4bKtZVsLoQ

Osowa22
O mnie Osowa22

https://adriandudkiewicz.blogspot.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości