Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
132
BLOG

Zielona trawa wokół mojego domu

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Jest 13 stycznia 2023 roku. Zielona trawa wokół mojego domu

W kartonie odszukałem starą płytę Elvisa Presleya z lat 60 XXw.

Jedyna córka Lisa Marie Presley nie żyje. Nagle odeszła w wieku 54 lat, RIP.

Cytat z internetu:

@Montealto09

12 godzin temu (edytowany)

Byłem po prostu całkowicie wypatroszony dzisiejszego wieczoru, kiedy usłyszałem wiadomość o odejściu Lisy Marie. Moje myśli są z jej rodziną, przyjaciółmi i innymi bliskimi. Wyobrażam sobie, że ona i jej tata śpiewają dzisiaj w niebie w duecie. Odeszła za szybko, o wiele za szybko. Spoczywaj w pokoju kochanie.????

https://www.youtube.com/watch?v=Wrlhm1gkOnM


https://muzyka.interia.pl/wiadomosci/news-lisa-marie-presley-nie-zyje-gwiazdy-zegnaja-zmarla-corke-elv,nId,6532144

https://www.youtube.com/watch?v=3rsxwzDWIk4

Lisa Marie Presley - Lights Out


Tak jak Ojciec nagle. Ech życie jest nowelą.

The old home town looks the same,

As I step down from the train,

And there to meet me is my mama and papa

Down the road I look and there runs Mary

Hair of gold and lips like cherries

It's good to touch the green,

green grass of home

Yes, they'll all be there to meet me,

Arms reaching, smiling sweetly

It's good to touch the green,

green grass of home

The old house is still standing,

Though the paint is cracked and dry

And there's an old oak tree that I used to play on

Down the lane I'll walk with my sweet Mary

Hair of gold and lips like cherries

It's good to touch the green,

green grass of home

Then I awake and look around me

At four gray walls that surround me

And I realize that I was only dreamin'

There's a guard and there's a sad old padre

Arm and arm we'll walk at daybreak

Again I'll touch the green, green grass of home

Yes, they'll all come to see me

In the shade of that old oak tree

As they lay me neath the green,

green grass of home

https://www.youtube.com/watch?v=uvGvmsLQaHA

Spoczywaj w pokoju Lisie Marie Presley

Elvis Presley - Green Green Grass Of Home (best video)

Green, Green Grass Of Home

Kiedy wysiadam z pociągu

Moje stare miasto wygląda bez zmian

I wita mnie mama i tata

I widzę jak drogą biegnie Mary

O złotych włosach i ustach jak czereśnie

Tak, oni wszyscy będą tam, by mnie spotkać

Wyciągając ramiona, uśmiechając się słodko

Jak dobrze poczuć zieloną,

zielona trawę wokół domu

Stary dom nadal stoi

Mimo, że farba popękała na nim i schodzi

I jest ten stary dąb, na którym się bawiłem

Będę spacerował aleją z moją słodką Mary

O złotych włosach i ustach jak czereśnie

Jak dobrze poczuć zieloną,

zieloną trawę wokół domu

Później budzę się i spoglądam wokół

Na cztery szare ściany, które mnie otaczają

I zdaję sobie sprawę, że to tylko sen

Jest strażnik i smutny stary kapelan

Ramię w ramię będziemy spacerować o brzasku

I ponownie poczuję zieloną, zieloną trawę wokół mojego domu

Tak, oni wszyscy przyjdą zobaczyć

Jak w cieniu tego starego dębu

Ułożą mnie pod zieloną, zieloną trawą przy domu.

https://www.youtube.com/watch?v=qC_oLf-HVnw

Lisa Marie Presley interview

Lisa Marie Presley interviewed by Stina Dabrowski, as a part of her "Stina meets" interview series.

https://www.youtube.com/watch?v=y-44PtyrbI0

Don't Cry Daddy - Lisa Marie Presley 1997

https://www.youtube.com/watch?v=KaYbwbkeC4w

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo