Zebe Zebe
693
BLOG

Aga Pomaska odpowiedziała

Zebe Zebe Polityka Obserwuj notkę 8

Pierwszy wpis posłanki PO ( 21.03.2011) Agi Pomaski  miał ponad 6 tys. wejść.  Dopiero dziś Pani Aga dała „głos”.
Merytoryczny, dodajmy.
 
zapraszam do dalszych dyskusji
Nie spodziewałam się aż takiego zainteresowania moim wpisem:) Dziękuję za wszystkie komentarze. I od razu wyjaśniam, że nie zajmuję się ich kasowaniem czy ukrywaniem. Zgodnie z sugestią zmienię nazwę bloga. Konto rejestrowałam kilka miesięcy temu i zgodnie z przyzwyczajeniem zalogowałam się jako Aga Pomaska, nie zwracając uwagi, że będzie to także nazwa bloga.
 
(…)
 
polityka prorodzinna
Za ważniejszy od ulgi prorodzinnej uważam powszechny dostęp do opieki przedszkolnej. Jeśli byłaby ona bezpłatna, myślę, że byłoby to właściwsze wsparcie.
 
274 komentarze…
Pod notką o tytule:
 
Prezes Kaczyński do młodzieży, czyli o ściemie miesiąca.
 
To się nazywa poważne traktowanie swojego bloga.
Pierwszy komentarz Pani z PO jest typu:
„tak, zmienię fryzurę”,
A drugi:
„A o czym to ja pisałam ?”
 
Zebe
O mnie Zebe

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka